Swipe header Håndværkeren

Stark lover stop for forgæves byggebesøg

De 1.000 mest afhentede byggematerialer er altid tilgængelige

  • Du skal som håndværker være sikker på, at du kan få de mest populære varer, når du tager til bygemarkedet, lover Stark med nyt tiltag. Foto: Stark
Du skal som håndværker være sikker på, at du kan få de mest populære varer, når du tager til bygemarkedet, lover Stark med nyt tiltag. Foto: Stark

Byggemarkedskæden Stark udstikker nu en garanti.

Stark lover nemlig, at de 1.000 mest afhentede byggematerialer altid vil være tilgængelige i samtlige af kædens forretninger, uanset hvornår du kommer forbi, og uden at du behøver at give lyd i forvejen.

’Garantisortiment’ kalder byggemarkedskæden den nye garanti, og byggemarkedskæden lancerer det i anledning af kædens fødselsdag.

- Tid, timing og kvalitet er afgørende succesparametre i byggeriet. Som partner for de professionelle håndværkere er det vores vigtigste opgave at understøtte deres forretning bedst muligt, fortæller Mads Brejnholdt Madsen, salgsdirektør i Stark, om baggrund for lanceringen af garantiordningen.

Se også: Moderne hybrid-teknologi har fundet vej til store gravere

Ordningen trådte i kraft d. 24. august og skal altså sikre, at håndværkere undgår at køre forgæves, når de kommer forbi en af Starks butikker for at finde en af de 1.000 mest populære varer til professionelt byggeri.

- Vores garantisortiment understøtter tømrerens, murerens og entreprenørens arbejde ved at sikre, at byggeriet ikke går i stå på grund af mangel på materialer. Håndværkerne er altid sikre på at have de kvalitetsmaterialer, de bruger hver eneste dag, som f.eks. beslag, skruer, mørtel og træ, lige ved hånden i nærmeste Stark, siger Mads Brejnholdt Madsen.

Garantiordningen trådte i kraft 24. august og lover, at alle af Stark-kædens forretninger har de 1.000 mest afhentede varer. Foto: Stark Garantiordningen trådte i kraft 24. august og lover, at alle af Stark-kædens forretninger har de 1.000 mest afhentede varer. Foto: Stark  

Større tilgængelighed
Starks nye service lægger sig i forlængelse af en række øvrige tiltag, der også har det formål at skabe mere effektive arbejdsdage for de professionelle håndværkere.

Eksempelvis betyder Starks døgnåbne Kundetelefon 24-7, at håndværkerne siden årsskiftet har kunnet ringe ind, uanset hvornår det passer dem bedst, og foretage varebestilling, tjek af ordre- og lagerstatus m.m.

Hen over vinteren og i løbet af foråret arrangerede Stark desuden en landsdækkende møderække om klimaskærme.

Formålet var at klæde håndværkerne på efter ændringerne i BR15 til at løse opgaverne effektivt med de nyeste løsninger på markedet.

- Vi vil skabe værdi for håndværkerne i alt, hvad vi gør, og som professionel samarbejdspartner arbejder vi målrettet på at øge tilgængeligheden af materialer, services og rådgivning, siger Mads Brejnholdt Madsen.

- Derfor vil vi fortsætte med at udvikle tiltag, som bidrager til større effektivitet, minimering af ventetid og sikring af den rette kvalitet til gavn for de udførende i byggeriet, siger han.

Seneste Nyt
Mest læste på Ekstra Bladet
Mest læste i Håndværkeren
Hent flere