Udland 3 timer siden
Eventyrlig ferie: Jagt den hellige gral som Indiana Jones
Danmark 10 timer siden
Slik sol på Danmarks bedste bounty-strand
Udland 23. jul. 2016
Lækker mad på ferien: Undgå turistfælder på Mallorca
Danmark 23. jul. 2016
Er du fra Tjøvenhamn? Lær at forstå bornholmsk
Udland 23. jul. 2016
I denne by vrimler det med sjældne fugle
Ferie 22. jul. 2016
Se videoen: Her ryger mand udover kanten på vandrutsjebane
Ferie 22. jul. 2016
Her er de mennesker vi hader mest på stranden
Ferie 22. jul. 2016
Ny rangliste: Her er verdens værste flyselskaber
Ferie 21. jul. 2016
Island er træt af klamme turister: I må ikke skide i det fri
Ferie 21. jul. 2016
Terrorfrygt på ferien? Sådan holder du dig opdateret
Ferie 21. jul. 2016
Populær spansk ferieø i krise: Løber tør for vand
Ferie 20. jul. 2016
Kæmpe bule i bukserne: Mand gemte vild last mellem benene
Ferie 20. jul. 2016
Dukker op af Østersøen: Her angriber vildsvin strandgæster
Ferie 20. jul. 2016
Styr på pas og dankort? Sådan undgår du identitetstyveri på ferien
Krydstogt 20. jul. 2016
Rekordmange krydstogtgæster går i land i København
Ferie 19. jul. 2016
Hidsig 26-årig tissede på passagerer i fly fra København
Ferie 19. jul. 2016
Sprang ud af fly med 7,8 mio: Nu opgiver FBI jagten på flykaprer
Ferie 19. jul. 2016
Flyselskab holder tæt om mystisk flyvning over Rusland
Ferie 18. jul. 2016
Uhyggelig trend: Her er verdens skøreste strandmode
Ferie 18. jul. 2016
Her er Danmarks dyreste sommerhuse
Rejsetips

Det hader vi mest på hotellet

Se de ni ting, der hidser os mest op ved et hotel. Og de ni bedste

  • Dårlig, uprofessionel og inkompetent service er det absolut værste, vi kan komme ud for på hotellet. (Foto: Colourbox.com)
Dårlig, uprofessionel og inkompetent service er det absolut værste, vi kan komme ud for på hotellet. (Foto: Colourbox.com)

I de senere år har brugernes egne anmeldelser på sider som TripAdvisor fået stadig større betydning for hoteller over hele verden.

Tilstrækkeligt mange dårlige beskrivelser kan sende et hotel i sænk, mens det modsatte kan blive en guldgrube.

Og selv om der er falske anmeldelser fra enten konkurrenter eller sabotører imellem, så gør hotellerne klogt i at holde øje med, hvad der bliver skrevet.

LÆS OGSÅ:

Se også: TripAdvisor-anmeldelse kostede ham jobbet

For på de fleste hoteller er der plads til forbedringer. Og de skal sandsynligvis findes på listen over de ti mest hadede hotelforsømmelser.

TrustYouOnline har samlet en liste over de punkter, der har medført flest klager på mere end 200 brugeranmeldelsessites fra hele verden på 23 sprog. Og her kan du se, hvad der virkelig får hotelgæsternes blod til at koge.

Derefter følger en liste over de ting, der gør hotelgæsterne glade. Og på plussiden tæller det, at der for hver gang, én person har skrevet om dårlig eller inkompetent service, er der ti, der har skrevet om det modsatte.

LÆS OGSÅ:

Se også: Gratis WiFi på hotellet vigtigere end alt andet

Værst
1. Uprofessionel eller inkompetent service

2. Små værelser

3. Dyrt eller for højt prissat

4. Smagløs eller dårlig morgenmad

5. Dårlig mad

6. Beskidte værelser

7. Uforskammet service

8. Dårlige badeværelser

9. Støjgener på værelset

LÆS OGSÅ:

Se også: Fem ting du ikke skal gøre på hotellet

Bedst
1. God service

2. God beliggenhed

3. Gode værelser

4. God mad

5. God morgenmad

6. Rene værelser/rent hotel

7. God pris

8. God seng

9. God udsigt

Følg Ekstra Bladet

- så giver vi dig noget at tale om

Følg Ekstra Bladet

Mest læste i Ferie

Hent flere
Ved du noget? Tip Ekstra Bladet  -  E-mail 1224@eb.dk SMS til 1224 Tlf: 33111313
Nyhedsredaktør:Jakob Hansen
Ansv. chefredaktør:Poul Madsen