Lidt godt er der ved, at varmen udebliver

Normalt er det unge og lækre kvinder, der bruges, når der skal reklameres for undertøj. Sådan er det - oh gys og gru - ikke i den argentiske udgave her

  • Det er ikke altid, at man har lyst til at se, om far og hans aldrende venner bærer til højre eller venstre. Så længe leve det danske sommervejr!! (Foto: Grab fra videoen)
Det er ikke altid, at man har lyst til at se, om far og hans aldrende venner bærer til højre eller venstre. Så længe leve det danske sommervejr!! (Foto: Grab fra videoen)
1/2
Næste »

Det handler om at finde de positive ting ved livet, når kalenderen står på juni måned, og det samtidig pisser ned uden for vinduerne.

Det kunne være, at man ikke behøver at vande græsplænen, eller at man ikke bliver rød som en krebs, hvis man kommer af sted uden solcreme. Men det kunne også være det faktum, at far-generationen beholder kludene på.

Under parolen 'Med sommeren kommer også familiens største mareridt: Far i underbukser' har det argentinske aircondition-firma BGH lavet en reklamefilm, hvor de lækre og smækre kvindelige modeller er skiftet ud med aldrende herrer i morfar-underdrenge.

Reklamen vandt en guldpris ved det nyligt overståede VM for reklamefilm i Cannes - og det kan ikke være for bedste påklædning!

Ved du noget? Tip Ekstra Bladet  -  E-mail 1224@eb.dk SMS til 1224 Tlf: 33111313
Nyhedsredaktør:Linette K. Jespersen
Ansv. chefredaktør:Poul Madsen

Velkommen. Vi er rigtig glade for dit besøg!

Men vi er knap så glade for at se, at du blokerer for annoncer.

Vores annoncer gør det muligt for os at tilbyde en stor del af vores indhold – helt gratis.
Hvis du tillader annoncer på ekstrabladet.dk, kan vi blive ved med at servere dig gratis nyheder. Måske værd at overveje en ekstra gang?

Er du EKSTRA-abonnent?

Oplever du problemer? Kontakt webmaster@eb.dk

Når du besøger ekstrabladet.dk tjekker vi, om du blokerer annoncer. Sådan gør vi.