Persondata politik

Lidt godt er der ved, at varmen udebliver

Normalt er det unge og lækre kvinder, der bruges, når der skal reklameres for undertøj. Sådan er det - oh gys og gru - ikke i den argentiske udgave her

  • Det er ikke altid, at man har lyst til at se, om far og hans aldrende venner bærer til højre eller venstre. Så længe leve det danske sommervejr!! (Foto: Grab fra videoen)
« Forrige
Det er ikke altid, at man har lyst til at se, om far og hans aldrende venner bærer til højre eller venstre. Så længe leve det danske sommervejr!! (Foto: Grab fra videoen)
1 af 2
Næste »

Seneste i flash!

Hent flere
Flash
Sidste nyt om de kendte og kongelige direkte i din indbakke. Vi sender hver dag først på eftermiddagen.
 

Det handler om at finde de positive ting ved livet, når kalenderen står på juni måned, og det samtidig pisser ned uden for vinduerne.

Det kunne være, at man ikke behøver at vande græsplænen, eller at man ikke bliver rød som en krebs, hvis man kommer af sted uden solcreme. Men det kunne også være det faktum, at far-generationen beholder kludene på.

Under parolen 'Med sommeren kommer også familiens største mareridt: Far i underbukser' har det argentinske aircondition-firma BGH lavet en reklamefilm, hvor de lækre og smækre kvindelige modeller er skiftet ud med aldrende herrer i morfar-underdrenge.

Reklamen vandt en guldpris ved det nyligt overståede VM for reklamefilm i Cannes - og det kan ikke være for bedste påklædning!

Ansvarshavende chefredaktør: Poul Madsen Ledende digital redaktør: Anders Refnov EKSTRA-redaktør: Lisbeth Langwadt Nyhedsredaktør lige nu:Mikkel Selin Kontakt Ekstra Bladet

Ekstra Bladet - Rådhuspladsen 37 - 1785 København V - Telefon: 33 11 13 13 - Fax: 33 14 10 00 - CVR nr. 26 93 36 76

Udgiver: JP/Politikens Hus A/S | Om Ekstra Bladet | Ophavsret | Persondata politik