Tænk at Telenor siger nej til 1000 kr om måneden

For to uger siden fik Pernille at vide af Telenors direktør, at hun bare skulle tage kontakt for at få svar på sine frustrationer. Det har hun stadig ikke fået, så skifter hun til Oister

- Ja, trods omtale i Ekstra Bladet og en rigtig 'forstående' udtalelse fra selveste direktøren i Telenor, har jeg stadig ikke haft held med at komme i kontakt med reklamations afdelingens hos Telenor.

Forsikringsbøvl og dyrere og dårligere
- Der er nu gået ca. 7 uger fra jeg sendte min mail, hvor jeg klagede over en forsikring der ikke var på min telefon, trods det, at den var bestilt og hvor jeg endte med at betale 3000 gennem egen forsikring for at få ny telefon, abonnementer, der er blevet dyrere uden forklaring, dårligere dækning og endelig internet med en lovet hastighed, der slet ikke holdte. Forsikringen er der så alligevel, siger en medarbjeder fra kundeservice.

- Men standard svaret er stadig 'de er stadig ikke kommet til din sag og der er MEGET travlt'. 

- Måske, men så har man enten for få ansatte eller dem der sidder der, bruger ikke tiden fornuftigt.

Nu er der gået to uger - stadig ingen kontakt
Sådan skriver Pernille i dag til nationen! om den service og behandling hun som trofast kunde, havde forventet at få fra Telenor. Pernille - som sammen med med sine tre døtre og mand, har fem telefoner - beskrev sine frustrationer for to uger siden, og fra Telenor kom der en en beklagelse og en opfordring til Pernille om at hun bare skulle kontakte dem igen. Men det 

- Nu er der så gået 2 uger fra Ekstra Bladet bragte vores historie.

- Mandag i sidste uge ville de ringe tilbage, tirsdag ringede jeg igen og fik at vide, at jeg havde 2 muligheder. 1. enten kan du vente på at de svarer dig eller 2. du kan du vælge at en af os ringer og giver dig en status en gang imellem.

Service er at sige at reklamationsafdelingen snart ringer
- Jep, det er så det service afdelingen bliver brugt til, da man ikke kan komme igennem til reklamationsafdelingen.

- Og jeg er jo stadig ikke kommet videre, ej hellere da jeg ringede igen i dag.

- Måske er jeg hård, men jeg kan da ikke sige til en leverandør af en ydelse hos mig, at de må lige vente på deres betaling, for jeg har søreme alt for travlt.

- Eller forlange at få betaling for en service, som jeg endnu ikke har ydet, fordi jeg har for travlt.

Betaler 1000 i dag - regner med halv pris hos Oister
- De 1000 kr, som jeg har lagt hver måned hos Telenor, bliver nu i stedet lagt hos Oister og dog. Der bliver det ca. halv pris, skriver Pernille, der håber på at Oisters service er bedre.

Dermed gik det som 81 procent af de 3688 læsere, der deltog i debatten om Pernilles telefonabonnemter, forudså. De troede nemlig IKKE på, at Pernille og Telenor ville blive gode venner. Iøvrigt er der cirka 20 procent, der er utilfredse med deres teleselskab.

Hvad tror du? Bliver Pernille og familien glade for Oister?

Læs også

kommentarer
Vis kommentarer
Seneste Nyt
Mest læste på Ekstra Bladet

Følg Ekstra Bladet

- så giver vi dig noget at tale om

Følg Ekstra Bladet
Seneste i nationen!
Hent flere