Det kan være lidt af et rod at skulle holde styr på alle informationer, når man skal ud at rejse.
Derfor er en ny tjeneste, lanceret af flyselskabet KLM, ganske smart. Den giver dig nemlig alle dine flyinformationer direkte på mobilen via Facebooks Messenger-app, fortæller selskabet i en pressemeddelelse.
Du kan få tilsendt alle nødvendige dokumenter og informationer om din rejse, så som billet, boarding pass, boardingtider og forsinkelser.
Flyveture tricker vrede – her er forklaringen
Og har du problemer eller spørgsmål i forbindelse med din rejse, kan du kontakte selskabet over samme chattråd, så alle informationer er samme sted.
Den nye tjeneste tilbydes kunder, der bestiller deres rejse på klm.com. Efter bestillingen kan du selv vælge, om du vil modtage alle informationerne gennem chat-tjenesten.
Tjenesten blev lanceret i onsdags på i alt 13 sprog, hvor engelsk og norsk er blandt mulighederne.
Direkte kontakt med kunderne
Den nye tjeneste er en udvidelse af KLM's chatfunktion, som selskabet åbnede for sidste år.
– Vi mener, at vi bør være, hvor vores kunder er, og derfor er Messenger en god platform. Vores kunder har det godt med at dele info med os gennem en mere personlig platform som Messenger. Sidste år aktiverede vi Messenger-knappen på vores Facebookside, som tillod kunderne at kontakte KLM mere direkte gennem private beskeder. Antallet af cases steg med 40 procent, så vi kan se, at kunderne er glade for den type kommunikation, fortæller Pieter Elbers, KLM's præsident og CEO, i pressemeddelelsen.
Der skete en fejl under valideringen af din bruger.
Gå til Min profil eller prøv igen senere.