Lokker med smukke stewardesser

Emirates har allerede brugt mere end fem millioner kroner på markedsføring af ny direkte rute fra København til Dubai

Det gør ikke noget, at stewardesserne er kønne, når man nu primært har forretningsmænd som kunder. (Foto: Emirates)
Det gør ikke noget, at stewardesserne er kønne, når man nu primært har forretningsmænd som kunder. (Foto: Emirates)

I august åbner Emirates en direkte rute fra København til Dubai. Den vil givetvis primært tiltrække danske forretningsrejsende med særlige interesser i emiratet, men der ventes også en lind strøm af danske gæster uden andet ærinde end ferie og afslapning i den lille ørkenstat.

Det har blandt andre Apollo reageret på, og rejsebureauet har i den kommende vintersæson sat De Forenede Arabiske Emirater herunder Dubai, samt ferieområderne Ras Al Khaimah og Fujairah på charterkortet.

I februar blev Emirates udnævnt til at være årets bedste af Air Transport World. En pris, der blandt andet blev givet på baggrund af selskabets engagement i sikkerhed og høj kundeservice, og flyselskabets økonomiklasse er i derudover kendt for at være i verdensklasse med gode faciliteter og aldeles spiselig mad ombord.

Og så er der jo det der med de fagre kvindelige ansatte.

- (...) De aktuelle reklamer med smukke stewardesser skal være med til at gøre opmærksom på den unikke service, som vores flersprogede kabinepersonale giver, sagde Clair Geary, kommunikationschef i Emirates, onsdag til Børsen.

LÆS OGSÅ: De lækreste stewardesser er jomfruer

Emirates satser stort på Københavns Lufthavn, som man betragter som et knudepunkt for både erhvervs- og og ferierejsende i hele Øresundsregionen, og i aftes afholdes et stort middagsselskab i Det Kongelige Skuespilhus for både kommende og nuværende forretningspartnere.

Det samlede beløb for selskabets aktiviteter forud for ruteåbningen løber angiveligt op i mere end fem millioner kroner.

0 kommentarer
Vis kommentarer
Mest læste i Ferie
Seneste i Ferie
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere