Teenagepar bortvist fra hotel fordi de ’udnyttede rabat fra hjemmeside’

Det unge kærestepar havde boet på det samme hotel seks gange på en måned. Nu vil hotellet ikke have, at de kommer tilbage, siger de

Luke og Taylor, 19 og 18 år, føler sig uretfærdigt behandlet af et fornemt hotel, som ifølge dem har sagt, at de ikke skal vende tilbage. Foto: Privat
Luke og Taylor, 19 og 18 år, føler sig uretfærdigt behandlet af et fornemt hotel, som ifølge dem har sagt, at de ikke skal vende tilbage. Foto: Privat

19-årige Luke Donovan og hans 18-årige kæreste Taylor Perkins, begge fra Wales, besøgte første gang det eksklusive hotel Royal Hotel i det centrale Cardiff, sidste år.

Siden da har de jævnligt været tilbage på hotellet, men efter et sammenstød, som de fortæller, at de under deres seneste ophold, 18. – 19. februar, havde med hotellets bestyrer, har de ikke tænkt sig at vende tilbage til Royal Hotel nogensinde igen.

Det skriver Wales Online.

En plage for de ansatte
De to teenagere fortæller til det lokale medie, at de fik af vide af bestyreren, at de var blevet bortvist, fordi de boede på hotellet for ofte og var blevet til et ’irritationsmoment’ for personalet.

- Vi havde et problem med vores værelse, fordi døren ikke kunne låse og bruseren var kold. Jeg talte med manageren den efterfølgende morgen, og han sagde, at vi udnyttede hotellet for meget, og at vi var blevet en plage for de ansatte, fortæller Luke Donovan.

Hotellets manager skulle ifølge ham også have brokket sig over, at parret havde booket deres ophold via bookingsiden booking.com, fordi han foretrak at få pengene ind på en bankkonto.

- Han sagde, at jeg kunne få 45 pund (375 kroner, red.) retur og aldrig komme tilbage, siger Luke Donovan.

Betalende kunder
Udmeldingen fra hotellet kom stærkt bag på ham og kæresten, fordi de mener, at de burde have ret til at bruge hotellet, som de har lyst, så længe de er betalende kunder.

Wales Online har været i kontakt med en talsmand fra Royal Hotel i Cardiff, som af hensyn til deres gæsters privatliv ikke vil kommentere på konkrete sager.

’Selvom vi sigter efter at sikre, at alle vores gæster altid får vores yderste opmærksomhed, er vi desværre nødt til at acceptere, at vi nogle gange ikke kan tilfredsstille alle – uanset hvor meget vi prøver’, lyder det fra hotellet.

159 kommentarer
Vis kommentarer

Skærm

Hent flere
Hent flere