Ubrugelig! Kunder raser over ny SAS-hjemmeside

Flyselskabets nye hjemmeside får ikke postive ord med på vejen fra kunderne

Kunderne er langt fra tilfredse med SAS' nye hjemmeside. Foto: Morten Langkilde
Kunderne er langt fra tilfredse med SAS' nye hjemmeside. Foto: Morten Langkilde

I december lancerede SAS en ny hjemmeside, men den er bestemt ikke faldet i god jord hos flyselskabets kunder.

Kunderne raser over, at funktioner i nogle tilfælde ikke virker, så det ikke kan lade sig gøre at bestille rejser. Det skriver Check-in.dk.

SAS' Facebookside er derfor fyldt med kommentarer fra frustrerede kunder.

Ubrugelig hjemmeside
Kunderne brokker sig især over, at hjemmesiden ikke er ligeså intuitiv og brugervenlig som den foregående.

Kommentarer viser også, at nogle kunder slet ikke er i stand til at bestille en rejse, og det er naturligvis ikke så smart, når man er et flyselskab.

(Artiklen fortsætter under billederne)



SAS beklager
Hos SAS beklager man, at mange kunder har svært ved at gennemføre bookinger online.

- Det er selvfølgelig beklageligt, at der er kunder, som ikke kan komme igennem. Hvis man oplever, at man ikke kan booke på hjemmesiden, så kan man ringe til os gebyrfrit, og så hjælper vi med bookingen, siger pressechef Mariam Skovfoged fra SAS i Danmark til Check-in.dk.

SAS lancerede ellers den nye hjemmeside trinvis for at undgå problemer, men det er tilsyneladende ikke lykkedes at undgå opstartsvanskeligheder.

- Vi følger selvfølgelig denne situation meget nøje og arbejder på højtryk for at få alt på plads, siger pressechefen.

Se også: Danskerne vender tilbage til 'fallit'-land

18 kommentarer
Vis kommentarer
Mest læste i Ferie
Seneste i Ferie
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere