Er tanken, at årets skiferie skal begynde med en tur på Oslobåden, skal du ud af starthullerne. DFDS Seaways kan nemlig melde om et langt bedre salg i år end de foregående år, og udsolgt-skiltet er sat i vinduet til afgange lige op til uge syv.
- Det er lang tid siden, vi har solgt så mange skiafgange, som vi har gjort til denne sæson.
- Efterspørgslen er naturligvis størst omkring vinterferien, men her i januar har vi også solgt mere end 30 procent flere rejser i forhold til sidste år, og bookingerne strømmer fortsat ind, fortæller Kevin Helsinghof, Country Manager for DFDS Seaways.
Som noget nyt i år er de ellers populære standardkahytter oftere skiftet ud med de mere luksuriøse Commodore- eller Deluxe-kahytter på båden.
- Det er svært definitivt at sætte en finger på, hvorfor så mange flere vælger at tage båden i år sammenlignet med sidste år. Men en del af forklaringen kan bl.a. være, at både Crown Seaways og Pearl Seaways har fået den helt store overhaling tidligere på året, og at flere derfor skal opleve eller genopleve Oslobåden og dens mange nye faciliteter.
- Samtidig har vi åbnet op for, at familier kan bestille to sammenhængende kahytter med døre, hvilket sandsynligvis kan forklare, at flere vælger at opgradere deres tur, siger Kevin Helsinghof.
Der skete en fejl under valideringen af din bruger.
Gå til Min profil eller prøv igen senere.