Kongehusets frisør ude af krise: Så meget tjener han

Dennis Knudsens overskud på 372.000 stadfæster, at han langt om længe har vendt skuden

Ifølge Dennis Knudsen er den en knaldgod ide at have sine egen produktlinje som frisør. Foto: Linda Johansen
Ifølge Dennis Knudsen er den en knaldgod ide at have sine egen produktlinje som frisør. Foto: Linda Johansen

Prinsesse Maries frisør Dennis Knudsen er officielt ude af sin største økonomiske krise.

Det fremgår klart og tydeligt af hans holdingselskabs seneste regnskab, hvor han vender sidste års underskud på 2,8 millioner kroner til et spinkelt overskud på 372.000 kroner.

Den kendte frisør og stylist Dennis Knudsen ses her som fit og for fed. Han ramt af de samme livsstils-symptomer, som mange andre danske mænd i 50'erne.  Privatfoto og Linda Johansen Krop og træning Kendis-frisør med elevatorvægt: Min lægeven slår alarm

Underskuddet kom til, efter Knudsen havde store problemer med at afhænde sin salon i København.

Mens salonen stod til salg havde han stadig høje udgifter, og det medvirkede til, at han i regnskabsårene 2015 og 2016 havde store underskud.

Dennis Knudsen er ikke vendt tilbage på Ekstra Bladets henvendelse, men han har tidligere fortalt, at han lukkede salonen, så han kunne få mere tid til at fokusere på det, som han går op i for tiden - film.

Gun-Britt Zeller forstår at lave penge. Hun tjener en formue på sin salon og serier af hårprodukter. Foto: Thomas Lekfeldt Kendte Hår't tjente penge: Sådan scorer kendis-frisørerne millioner

Lige nu er han i gang med en film sammen med Peter Aalbæks filmselskab Zentropa. Da projektet fortsat er i et tidligt stadie, er der dog ikke lukket mange informationer ud om arbejdet.

Ved siden af dyrker Dennis Knudsen fortsat sine hårprodukter, og det er også hans cremer, shampoo og balsam, der sikrer overskuddet, som han i høj grad lader stå i sit holdingselskab.

Kun 52.900 udloddes som udbytte.

Dennis Knudsen er stadig rigtig gode 'venner' med Danske kendte - 28. sep. 2017 - kl. 14:01 Dennis Knudsen om 'vennen': Vi sover i samme seng

Ifølge Dennis Knudsen kan en produktserie med ens navn på være guld værd, når man i forvejen har en frisørsalon.

- Når man også har en produktserie, kan man få den og forretningen til at gå hånd i hånd, og der opstår en synergieffekt. Man behandler kunderne og anbefaler sine produkter til dem.

- Det er så oplagt, når man har været i branchen i 35 år. Så ved man jo godt, hvilke produkter der er gode, og hvilke der er dårlige, sagde Dennis Knudsen tidligere til Ekstra Bladet.

Skærm

Mest læste i flash!
Hent flere