Verdensstjerne roser dansk knalde-reklame

Ashton Kutcher er vild med den danske reklame fra rejseselskabet 'Spies', hvor danskerne opfordres til at knalde løs for at sætte flere børn i verden

Se reklamen her.

- Det er et kreativt svar til et reelt problem, skriver Ashton Kutcher i en statusopdatering på sin Facebook, hvor han har linket til den meget omtalte danske video-reklame 'Do it for Mom'.

Og der er ingen tvivl om, at verdensstjernen er helt vild med den danske reklame, der på hans facebook-side er blevet liket af 2042 personer og har fået 191 kommentarer.

- Singlemanden i reklamen er jo ensom og trist, det er først, når han ser kvinden i reklamefilmen, at han bliver glad. Den underliggende pointe er jo: Du bliver glad af at have en kæreste. Jeg gider ikke rejse med Spies i hvert fald, lyder det fra Pia Damsgaard Bach. (Foto: Greg McQueen) Sex & samliv - 1. okt. 2015 - kl. 10:53 Spies-reklame pisser på singler

For seks dage siden lancerede rejseselskabet Spies deres nye reklamevideo 'Do it for mom', der er blevet en en gigant-succes på internettet. På YouTube er 'Do it for mom' allerede set af næsten fire millioner mennesker.

Sex & samliv - 30. sep. 2015 - kl. 15:01 Spies, hor og dyrk masser af motion

Reklame-videoen sætter fokus på, at der skal sættes flere børn i verden for at redde den fremtidige velfærdsstat og de børnebørnshungrende (kommende) bedstemødre. Og en af måderne man kan gøre det er ved at dyrke en masse motion og rejse ned til varmen. Det fremmer nemlig sex-lysten.

En aktivt sexliv hænger nemlig gerne sammen med et aktivt liv.

14 kommentarer
Vis kommentarer