Annonce:
Annonce:

Post-boss: Det er ikke julens skyld

Chefen for kundeservice beklager, at det ikke er lykkedes at levere den underskrift, som Julie har forsøgt at få to gange

Annonce:
Følg Forbrug

'Denne sag ser helt mærkværdig ud, men det står klart, at der er sket flere fejl fra vores side. Præcis hvordan de er sket, er vi ved at undersøge', meddeler Chef for Post Danmark Kundeservice Henrik Larsen.

Udtalelsen er sendt fra pressechefens mail, da det ikke er muligt for ekstrabladet.dk at få adgang til at interviewe kilder i Post Danmark via telefonen.

På det mailede spørgsmål om, hvorfor postmedarbejdere giver julen skylden, lyder det fulde svar således :

'Det kan ikke være julens skyld. Der er her begået fejl i måden, brevene er afleveret på, og der er begået fejl i vores scanninger til Track&Trace. Men hvis man kigger på afleveringsattesterne, er brevene afleveret dagen efter modtagelse. Det hjælper dog lige lidt, når de ikke er leveret på den rigtige måde.'

Post Danmark vil forsøge at rette kundens tillid op på følgende vis:

'Der er ingen tvivl om, at kunden skal have sine penge tilbage - og det vil hun få sammen med en personlig undskyldning, lige så snart vi har fået klarlagt, hvad der er sket.'

Post Danmarks pressechef ser nødigt, at citaterne forkortes. Det ovennævnte er bragt i deres fulde længde.

Annonce:
Annonce:
Annonce:
Annonce:
Spar med
Det kan du spare
Elpris lige nu
Vestdanmark
-
kr. pr. kWh*
Østdanmark
-
kr. pr. kWh*
Annonce:
Bandidos skal bekæmpes hårdt og med alle midler
Annonce:
Annonce:
Annonce:
Annonce: