Forhandler nægter at betale

Hans Erik Keld Jensen nægter, at han har solgt bilen til Gunnar Glejborg Jensen

Selv om det er Hans Erik Keld Jensen, der tager telefonen, når man ringer til Køge Auto Center, nægter han at have noget med firmaet at gøre længere.

– Det er ikke mig, der har solgt bilen, der er klaget over. Det er firmaet Køge Autocenter. Jeg er ikke ansat længere og får ikke løn. Jeg tager bare telefonen, lyder påstanden.

– Men dit navn står på slutsedlen, så det var dig, der i sin tid gennemførte salget og tilbød køberen at indgå et forlig. Hvorfor gjorde du det?

– Det er det nemmeste, når man har med sådan nogle kunder at gøre. Mit tilbud om at annullere handlen står stadig ved magt. Køber skal selvfølgelig betale for de 2 år, bilen er brugt siden handlen.

– Men hvorfor betaler du ikke bare de 11.000 kroner i erstatning og får sagen ud af verden?

– Fordi, at det ikke er mig, men firmaet, der skal betale.

– Det er ikke første gang, at du bliver hængt ud for ikke at efterleve en afgørelse. Vil vi se dig på den sorte liste igen?

– Den første sag er mange år gammel, og der betalte jeg ikke erstatningen, fordi købers påstand ikke passede. Bilen fejlede intet - den kørte som den skulle. Jeg er gået på pension og sælger slet ikke biler længere. Så I hører ikke til mig mere, lyder forklaringen fra Hans Erik Keld Jensen.

0 kommentarer
Vis kommentarer

Skærm

Hent flere
Hent flere