3 ville ikke bytte ødelagt iPhone

Først da kunden truede med at gå til Ekstra Bladet blev den ødelagte telefon ombyttet

Ifølge 3 skal kunden altid have en ny mobil, hvis den ved udleveringen viser sig at være i stykker. Det var dog ikke hvad en kunde oplevede (Pressefoto 3)
Ifølge 3 skal kunden altid have en ny mobil, hvis den ved udleveringen viser sig at være i stykker. Det var dog ikke hvad en kunde oplevede (Pressefoto 3)

Da Allan Buhl Madsen i sidste uge besøgte 3-butikken på Kultorvet i København var det med forventningen om at få en skinnende, ny iPhone i hånden.

Men da han efter købet ville pakke telefonen ud i butikken, fandt han en helt anden og ødelagt udgave af den iPhone 4S, han havde glædet sig til at få.

Se også: Her er danskernes hade-teleselskab

kommentarer
Vis kommentarer
Mest læste
Seneste i Forbrug
Mest læste på ekstrabladet.dk
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere
Ved du noget? Tip Ekstra Bladet  -  E-mail 1224@eb.dk SMS til 1224 Tlf: 33111313
Nyhedsredaktør:Peter Roelsgaard
Ansv. chefredaktør:Poul Madsen