Kørt sur i Apple: Nu kan du få hjælp på Twitter

Apple åbner Twitter-konto, hvor kunderne kan få hjælp, når deres iPhone eller iPad går i koks

På sin nye Twitter-konto forsøger Apple at give sin kundeservice et mere menneskeligt ansigt. (Foto: Apple)
På sin nye Twitter-konto forsøger Apple at give sin kundeservice et mere menneskeligt ansigt. (Foto: Apple)

Det skal være lige så nemt at bruge Apples produkter som at åbne en bog.

Men helt så nemt er det reelt ikke, selvom firmaet gerne praler af, hvor intuitivt iPhones eller iPads er skruet sammen.

Derfor åbner Apple nu op for en digital hjælpetjeneste på Twitter.

Mobil - 3. mar. 2016 - kl. 21:37 Se listen her: Apple har problemer med flere farlige opladere

Tilbyder direkte dialog
På kontoen Apple Support kan du komme i direkte dialog med eksperterne hos Apple, når din iPad, Mac eller iPhone går i koks.

Udover at svare på de principielle problemer, som kunderne løber ind i, vil der også løbende blive lagt tips og tricks ud, som Apple allerede har skruet sammen.

Se også: Sådan vil Apple gøre din iPhone meget skarpere

Se også: Facebook kulegraves i Tyskland: Anklages for at udnytte brugerne groft

kommentarer
Vis kommentarer
Mest læste
Seneste i Forbrug
Hent flere
Mest læste på ekstrabladet.dk
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere
Ved du noget? Tip Ekstra Bladet  -  E-mail 1224@eb.dk SMS til 1224 Tlf: 33111313
Nyhedsredaktør:Peter Roelsgaard
Ansv. chefredaktør:Poul Madsen