HJÆLP OS: Har du oplevet fejl i behandlingen af din klage over fejlbehandling? Tip os på en mail eller SMS/MMS til 1224 (alm. takst)
Ekstra Bladet har i flere dage forgæves forsøgt at få ledelsen på Horsens Sygehus til at forholde sig til klagesagen fra familien Thagaard.
Det har heller ikke været muligt at få en forklaring på, hvorfor sygehusets ledelse på de båndede møder med familien anerkender klagerne, men senere skriftligt afviser for eksempel tabet af faderen over for Patientombuddet.
I et kort mailsvar til avisen skriver cheflæge Jørgen Schøler Kristensen, at ' som jeg tidligere har udtrykt, er jeg meget ked af den oplevelse, familien Thagaard har haft'.
Han opfordrer samtidig familien til at orientere Patientombuddet, hvis de kan bidrage med mere materiale som for eksempel båndoptagelser af møderne med sygehusets ledelse.
Der skete en fejl under valideringen af din bruger.
Gå til Min profil eller prøv igen senere.