I 1950’erne hvinede tøserne til Elvis Presley, og årtiet efter var det The Beatles, der fik dem til at besvime.
Som udtryk for civilisationens fremskridt prydes alverdens pigeværelser nu af Justin Biebers uskyldige ansigt, og når barnestjernens nye popprodukt, 'Believe', kommer strømmende fra bag datterens låste dør, så vil forældre igen føle, de har svigtet i opdragerrollen.
'Believe' er udtryk for banalt børnelokkeri, og Biebers bagmænd mener åbenbart, at succesen er så selvfølgelig, at de ikke engang behøver at købe nogle effektive sange til knægten.
Så den 18-årige canadiers tredje studiealbum lyder som noget, Remee har lavet på en weekend.
Strømlinet elendighed
Til forskel fra Biebers tidligere værker er der kommet et bevidstløst dance-beat under ulidelige skæringer som 'Take You' og 'Thought of You', mens klæbrige ballader i dårlig stil med 'Right Here' og 'Cathing Feelings' giver udtrykket 'håbløs romantiker' ny mening.
Nik & Jay ville være bedre med ét medlem.
Opuset er naturligvis klinisk renset for personlighed og andre anstødelige tiltag, men i grader af strømlinet elendighed aner man dog, at der er mennesker involveret på hiphop-påvirkede 'Boyfriend' og 'Die in Your Arms', der lugter lidt af Motown.
Men ellers stinker Bieber. Fælt.
Der skete en fejl under valideringen af din bruger.
Gå til Min profil eller prøv igen senere.