Fandt orm i majsdåse: Nu er han vred

Majs med orm. Det var ikke lige det, Mohammed havde lyst til, og da han ringede og klagede, fik han at vide, at han skulle sende dåsen ind

- Hej, her er billederne. Håber de nu kan se, at de har lavet en fejl, og kommer med en undskyldning, i stedet for at bede mig om at sende dåsen så hurtigt, så muligt med posten.

- Det tager jo en halv dag at pakke den ind, og komme på posthuset og komme hjem igen.

Deres orm, men mit bøvl
Sådan skriver majse-elsker Mohammed til nationen!. Han spiser meget majs, og derfor er han ekstra skuffet over, at han - en trofast kunde - selv skal bruge tid, penge og energi på, at klage over en dåse majs, der indeholdt en orm.

- Det er jo dem, der har lavet en fejl, så hvorfor skal jeg have besværet, som han siger.

Firmaets klageafdeling bekræfter, at kunder, der klager over orm i majsen, skal sende resten af varen med emballage ind, for at de kan analysere fejlen. De tilføjer, at de gerne betaler for porto og også vil overveje en form for kompensation, men hvad mener du?

Har du nogensinde opgivet at klage over et produkt, fordi det er for bøvlet? Og har du en ide til, en bedre måde at behandle klager på?


- Det er deres orm, men jeg skal have bøvlet, siger Mohammed. Hvadsiger du?

0 kommentarer
Vis kommentarer
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere