Derfor ku' pigerne ikke få 3 for 2's pris hos BodyShop

Claus G er skuffet over den behandling han fik i Body Shop i fredags. Han havde nemlig betalt for en vare, da han ville benytte sig af 3 for 2's pris-tilbuddet. Men det fik han ikke lov til

Claus er sur over den behandling han fik i Body Shop i fredags. Men efter fem dage - og et par mails og telefonopkald til butikken fra nationen! - fik han i dag en beklagelse.
Claus er sur over den behandling han fik i Body Shop i fredags. Men efter fem dage - og et par mails og telefonopkald til butikken fra nationen! - fik han i dag en beklagelse.

- Mine to piger er vilde med Body Shop - og deres produkter. Hver gang vi er i Bycenteret i Helsingør skal de ind og kigge, dufte og prøve.

- De bruger egne lommepenge i butikken. De ønsker sig gaveæsker til jul og fødseldag. Og vi køber dem til dem. Med glæde.

Gode tilbud - bl.a. 3 for 2's pris
- Således også d. 23. januar. Der var gode tilbud. Olivia ønskede sig et af dem. En gaveæske - som hun så kunne få til sin fødselsdag om 5 måneder.

- Body Shop havde også et EKSTRA TILBUD: Køb 3 ting og få den billigste GRATIS.

Sådan indleder nationens! Claus et brev om søde piger, dejlige dufte og det han mener er utrolig dårlig kundeservice og forretningsmoral. Læs her hvorfor:

- Olivia fik sin gaveæske. Hun fik den pakket fint ind for at kunne pakke den ud til juni. Far betalte.

- Så kom lillesøster Freja ind i butikken sammen med sine veninder. Freja ønskede sig så også pludselig en gaveæske til sin fødselsdag. Om 10 måneder.

 

Den gratis vare lokkede
- Og selvom børn skal lære, at de ikke altid skal behandles ens, syntes jeg alligevel, at det var en god ide. Og så var der jo det ekstra gode tilbud med en GRATIS vare oveni.

- Jeg forklarede situationen for en ekspedient (hun lignede manageren).

- Vi ville gerne købe en gaveæske mere for 298 kroner - og dermed lægge i alt næste 600 kroner i butikken. Og samtidig drage nytte af det ekstra gode tilbud med en GRATIS vare.

Men nej - jeg havde jo betalt for den første vare
- Det kunne vi ikke. Nej!

- Den første vare var betalt. Så kunne man ikke  købe en ting mere for at opnå en GRATIS vare! Slut!

- Jeg er målløs. Jeg er skuffet. Jeg er vred. Vi havde end ikke forladt butikken.

- En åbenlys chance for at udvise en smule smidighed og godt købmandsskab - og bevare en glad og tilfreds kunde - blev forvandlet til dårlig forretningsmoral… eller bare dårlig moral, skriver Claus, der i løbet af weekenden lagde sin oplevelse på Body Shop Danmarks Facebook-side - og fik den slettet.

Men hvad mener du? Og har du prøvet at stå i samme situation - opdage et 3 for 2s pris-tilbud, og så blive afvist?

Hos Body Shop kan man ikke helt genkende alle detaljer i Claus's historie, men erkender, at man kunne have vist nogen smidighed. Derfor har Claus i dag modtaget denne mail fra hovedkontoret:

Ny ekspedient
- Vi beklager den oplevelse, du har haft, da god service er en af hjørnestenene hos The Body Shop.

- Vi har talt med butikken og kan forstå, at der forelå en misforståelse mht. købene. Den ekspedient, du havde fat i anden gang, var ikke den samme, som den der havde ekspederet dig.

Reglerne er fulgt, men vi kunne have gjort en undtagelse
- Vores ansatte har fulgt reglerne mht. at tre for to tilbuddet skal være i det samme køb, men når det er sagt, er vi altid klar til at gøre en undtagelse, ikke mindst, hvis du havde orienteret vores ansatte om, at det var dig, der ville handle igen og til din datter.

Kom bare - du kan få 2 for 1's pris nu
- Da den ansatte du har kontakt med anden gang, ikke havde været inde i butikken under dit første køb, og først kommer ind, efter du havde forladt butikken første gang, så skete misforståelsen desværre.

- Vi beklager, den ulejlighed og irritation, det har medført, og hvis du stadig ønsker at købe en gave til Freja, vil vi indregne første gave i købet.

- Som kompensation for Frejas skuffelse, vil vi gerne sende en lille ting til hende, hvis du sender mig din adresse, skriver hovedkontoret.

 

 

 

0 kommentarer
Vis kommentarer
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere