Det ku' My Home godt se

Mere end to måneder brugte Sanne M. på at forklare møblefirmaet My Home, at der manglede en hynde i den nye sofa. Men så skrev hun til nationen!

Sanne var så frustreret over den manglende hynde, at hun skrev til nationen!. Og nu har hun fået hynde OG et gavekort på 500 kroner. Privatfoto
Sanne var så frustreret over den manglende hynde, at hun skrev til nationen!. Og nu har hun fået hynde OG et gavekort på 500 kroner. Privatfoto

- Vi købte en sofa fra My home møbler 5. februar 2021.

- Da vi fik den samlet, opdagede vi, at der manglede en hynde.

- Vi forsøgte selvfølgelig at ringe, hvilket er HELT UMULIGT ...

- De tager ikke telefonen, og lægger vi en besked, bliver vi ikke ringet op.

- Vi mailer og får efter flere dage besked på, at der ville gå maks. otte uger, før hynden kom.

Nu er der gået otte uger
Sådan skrev Sanne M til nationen! i sidste uge om at være ejer af en ny sofa med plads til fem personer – men kun have hynder til fire personer. Sanne skriver, fordi hun føler, at MyHome ikke arbejder hårdt nok på at finde den manglende hynde – og det synes hun er pivringe. Hendes mail – som MyHome kommenterer nedenfor – fortsatte nemlig således:  

- Men nu er der gået otte uger, og der er ikke kommet en hynde

- Vi har så rykket igen og fået at vide, at den nu kan hentes i butik ... og da vi spørger hvilken butik, er svaret Odense.

Og vi har jo betalt for fragt
- Den butik har vi prøvet at komme i forbindelse med, da vi ikke vil køre 50-60 kilometer forgæves – og heller ikke udsætte os selv for corona-smitte.

- I øvrigt har vi jo betalt for fragt, skriver Sanne, og nationen! har spurgt My Home, hvad de gør for at få hynden afsted til Sanne – og om de vil overveje at give lidt rabat for to måneder uden hynde. Og de svarer, at der har været utroligt pres på kundeservice ifm. butiks-nedlukningen i februar grundet covid-19-restriktioner:

Længere leveringstid end normalt - desværre
-  Kunder har derfor desværre oplevet længere svartid og leveringstid end normalt. – alt er dog tilbage til normalen med hurtigt svar på både mail og telefon, skriver My Home, og Sanne har nu bekræftet, at hynden er leveret - og at hun har fået et gavekort på 500 kr.