- Vores mål har hele tiden været at skabe et Domino’s i Danmark, som danskerne har tillid til.
- Og 1,1 million solgte pizzaer viser, at vores hårde arbejde med Domino’s interne processer har båret frugt.
- Nu går jagten i gang på at nå to millioner.
Elcykler og veganske alternativer
Sådan siger Domino’s Danmarks danske marketingansvarlige, Mila Hvilshøj, i en pressemeddelse om et hårdt 2022, der ikke var været 'en dans på roser'. Bla. fordi danskerne havde færre penge mellem hænderne. Og fordi kæden efter klamheds-konkursen i 2019 stadig skulle bevise, at det var værd at sætte tænderne i en slice fra Domino's.
Pizza-gigant giver bundkarakter til sig selv i ny kampagne
Glade hygiejnesmileyer
Det var verdens største pizzakæde, australske DPE (Domino’s Pizza Enterprise), der overtog Domino’s Pizza Danmark i 2019 og siden har forvandlet alt fra virksomhedens lokaler og personale til hygiejne og fødevarer.
- I dag har Domino’s Danmark kun glade hygiejnesmileyer i samtlige butikker, alle leveringer sker på elcykler med egne bude og man har veganske alternativer, skriver Domino's, men hvad tror du?