Kaj tastede to dage i stedet for to timer og betalte 600 kr.: APCOA var iskolde

Han skulle parkere i to timer, men kom til at betale for to dage. Og det mente APCOA i første omgang var hans egen fejl

'Jeg er ved en fejl kommet til at taste forkert tid, da jeg skulle købe P-billet i Ny Banegårdsgade i Århus C, 11/11-18 kl. 17.02.

Jeg tastede 2 dage i stedet for 2 timer, og betalte med mit visa kort kr. 600.'

Jeg aftalte så at jeg skulle købe en to-timers billet
'Jeg ringede straks til APCOA og havde en samtale med en rar medarbejder, Michael, og aftalte at jeg skulle Indløse en ny billet for 2 timer. Jeg betalte med samme kort kr. 44.

En åbenlys fejl, så jeg forventede naturligvis at få refunderet de 600 kr. til samme kort.

Jeg ringede mandag, men fik besked på at ringe igen tirsdag, da den medarbejder, der behandler disse sager, først var på arbejde om tirsdagen.'

APCOA 27. november: Vi er ikke i stand til et refundere beløbet
Sådan indleder Kaj S et brev til nationen! om den ærgerlige fejl han begik, da han besøgte Aarhus for tre uger siden. For som det fremgår af Kajs brev - og det svar, som Kaj modtog tirsdag fra APCOA, så var det ikke bare en ærgerlig fejl - nej, det var bare ærgerligt Kaj, APCOA ville beholde pengene.

 

 

Og derfor fortsætter Kajs brev således:

'Da jeg så ringer tirsdag, får jeg at vide, at jeg ikke kan stilles videre til rette person.

Jeg prøver at få en forklaring, men får at vide, at jeg kan sende en ny mail, hvorefter samtalen bliver afsluttet, ved at røret bliver lagt på!

Jeg ringer op igen, men får samme besked endnu en gang! Og røret blev lagt på 2. gang!

APCOA 30. november: Vi har refunderet kunden de 600 kr.
'Det kan man da ikke kalde seriøst', skriver Kaj, der gerne ville have nationen! til at kontakte APCOA for at høre, om de virkelig mener, at de 600 kroner ikke kunne refunderes. Og det viser sig faktisk, at der er en refunderingsmulighed:

'Vi har været i kontakt med kunden ad flere gange og har haft lejlighed til at undersøge sagen til bunds, hvilket vi dog desværre ikke fik mulighed for før end, vores kunde henvendte sig til dig, hvilket vi selvfølgelig er meget ærgerlige over.

Så vi kan svare dig helt kort, at vi nu har modtaget betalingsinformation fra kunden og har refunderet kunden de 600 kr.', skriver APCOA Presse. Hvad mener du?

Hvad ville du have gjort, hvis du var APCOA?

Se resultat

Hvad ville du have gjort, hvis du var APCOA?

Din stemme er modtaget

Vis afstemning

Fejl

Der skete desværre en fejl, prøv igen senere.

1 af 3 
2 af 3 
3 af 3 
kommentarer
Vis kommentarer
Mest læste i nationen!
Seneste i nationen!
Hent flere
Mest læste på ekstrabladet.dk
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere
Ved du noget? Tip Ekstra Bladet  -  E-mail 1224@eb.dk SMS til 1224 Tlf: 33111313
Ansv. chefredaktør:Poul Madsen