Lisbeth afbestilte flybilletter for 4000: Fik kun 534 retur

Lisbeth troede hun skulle betale en mindre serviceafgift for at få penge tilbage for de flybilletter hun købte i november. Men serviceafgiften var på cirka 80 procent

- Altså......

- Sidste gang jeg rejste var i 1980, og dengang ringede man bare til Spies og fik en snak, og så betalte man.

Man skal jo være EDB-ekspert
- I dag skal man jo være uddannet EDB-specialist og læse alt muligt med småt.

- Det synes jeg faktisk er for dårligt.

Sådan siger Lisbeth A. til nationen! om den rystende oplevelse hun netop har haft med SAS.

Fandt 2 billetter
I november fandt, bestilte og betalte Lisbeth nemlig 2 retur billetter Kastrup-Mallorca med afrejse d. 2.9 2016 på sas.dk.

Svært at finde hotel
Men da hun ikke har kunne finde et godt hotel i den periode, valgte hun for to uger siden at afbestille bestille biletterne.

Så hun ville have pengene tilbage
I de betingelser hun kunne finde, stod der, at der ville være en serviceafgift på afbestillingen, men da hun fik 534 kr retur for billetter, der havde kostet mere end 4000 kr, blev hun vred.

Lisbeth siger til nationen, at hun synes, det er svært at finde ud af alle de hjemmesider, der hører med til et flybillet-køb, og at hun godt ved at mange vil grine af hende.

Men har du et godt råd til hende, så hun kan få alle sine 4000 kr retur?

152 kommentarer
Vis kommentarer
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere