Nu er Mohammed irriteret: Købte 300 sofaer for 13 øre stk på silvan.dk

Han troede han havde gjort et kup, og gik straks i gang med at sælge sofaerne videre. Men der var sket en fejl. og nu vil Silvan gerne tage et lille møde med ham

- Hey.

- Jeg opdagede lørdag den 28/4, at mange produkter var stærkt nedsat på silvan.dk og valgte derfor at købe lidt sofa’er.

Fik så en overraskende besked
- Jeg har så efterfølgende fået solgt en del eksemplarer til de lokale borgere og får så i dag en overraskelse at mine ordre er blevet annulleret.

Det er stramt - for jeg har solgt halvdelen videre
Sådan indleder Mohammed S en mail til nationen! om den ærgerlige situation han er havnet i, fordi han slog til natten til lørdag, da han fandt et godt tilbud på silvan.dk. For tilbuddet skyldtes en fejl, og derfor skal Mohammed nu rundt og forklare de cirka 150 naboer, der slog til, da han i løbet af lørdag og søndag kunne tilbyde en meget billig lounge-sofa, at de IKKE får deres møbel: 

- Det er stramt, når jeg har solgt halvdelen af alle varerne, skriver 'en mindre irriteret Mohammed', og nationen! har derfor bedt Silvan om at at svare på, hvor mange kunder, der er blevet berørt (altså hvor mange ordrer Silvan er blevet nødt til at annullere), og om Silvan godt kan forstå, at Mohammed nu er trist over, at han ikke kan gøre naboerne med nogle meget billige sofaer? Og om Silvan kan give ham et godt råd om, hvordan kan blive gode venner med dem igen – evt med Silvans hjælp.

Silvan vil gerne hylde Mohammeds salgsevner
Silvans direktør Jesper Lien skriver til nationen!, at han kan godt kan forstå, at Mohammed står i en træls situation - og at han føler med de naboer, der troede de havde gjort et kup:  

- Vi er naturligvis kede af, at vi har været nødt til at annullere Mohammeds ordre på 300 sofaer.

- SILVAN kører normalt med meget lave priser, men nogle få øre for en sofa var alligevel for godt til at være sandt.

- Den lave prissætning skyldtes en fejl i vores it-system, hvor en lang række varer stod noteret til en pris på under 1 kr. på silvan.dk.

- Hvis der endelig var tale om et 'køtilbud' på nettet, ville man aldrig kunne købe så mange eksemplarer af hver vare for netop at undgå videresalg. Det princip kører de fleste butikskæder med.

De berørte kunder kan godt se at 'prisnissen' var på spil
- De kunder, der nåede at bestille en af de forkert prissatte varer, bliver selvfølgelig ikke trukket for pengene, og vi har heldigvis mødt stor forståelse fra de berørte kunder.

- De kunne godt se, at der havde været en lille prisnisse på spil på på silvan.dk.

- Overordnet set stræber vi altid efter at give vores kunder den bedst mulige oplevelse, og vi overholder naturligvis altid gældende danske love.

Vi tager hatten af for Mohammed og vil gerne se ham på hovedkontoret
- Vi kan sagtens forstå, at Mohammed står i en træls situation, og vi føler med dem, som har købt en meget billig sofa af Mohammed.

- Men vi tager hatten af for Mohammeds salgsevner og hylder altid den slags talenter i SILVAN.

- Derfor vil vi gerne invitere ham ned på vores hovedkontor i Aarhus, skriver direktøren, der håber, at Mohammed her vil modtage en lille anerkendelse. og tage en snak om Mohammeds salgsevner og et evt samarbejde.

Men hvad tænker du? Havde du også slået til, hvis du havde set en sofa til 13 øre?

Mohammad er iøvrigt ikke den eneste, der slog til da Silvan.dk var fyldt med fejl. Som du kan se her er Lucas O godt og grundigt rasende over, at hans stole-køb også er blevet annulleret:

 

1 af 5 
2 af 5 
3 af 5 
4 af 5 
5 af 5 
663 kommentarer
Vis kommentarer
Mest læste på ekstrabladet.dk
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere