- Ja jeg havde været på nettet. Og var kommet til at sætte et flueben i et sådan en.
- Det var sådan en Order. Så havde man sagt ja til Den Order.
De kaldte det en ordre
- Jeg kan Ikke Huske Hvad SuperShopping var, men de kaldte det en Ordet som jeg har sagt Ja til.
- Men det var en Fegl på nettet og som Jeg havde sagt Ja på en Luske Måde.
Sådan skriver Ole N i en mail til nationen! om at føle sig snydt. For efter at Ole havde sat flueben på cremefirmaets hjemmeside engang i efteråret 2015, begyndte tuberne at vælte ind af brevsprækken - sammen med et antal opkrævninger.
Betalte da inkasso-firmaet blev involveret
Ole forstod ikke meget af det foregik, for han mente bestemt ikke, at han havde bestilt creme, og slet ikke noget creme-abonnement, og lagde derfor regningerne til side. Men han betalte, da opkrævningerne nåede frem til et inkasso-firma.
Men hvor mange gange skal man betale?
Men da Ole så fornylig modtog endnu en opkrævning fra inkassofirmaet, blev han så vred, at han kontaktede nationen!. For hvor mange gange skal man betale for creme, men har bestilt ved en fejl, og som man slet ikke har brug for:
-
Jeg synes jeg er blevet bondefanget
- Ja, Hvad Jeg Syndes om deres Måde at drive forretning på.
- Kan man ikke sælge sine Varer på andre Måder Ja.
- Så Jeg Vil kalde Det Bonderfangerri på nettet.
- For i en Foretning går man ind og siger Hvad man vil købe.
- Men Jeg Syndes også det er under alt kritik at Inkassoen ikke har merer Orden i Tingene.
- I efteråret var jeg i Kontakt med ForbrugerRådet Og ForbrugerOmbudsmanden Hvor Jeg fik at vide at De havde mange af den slags sager, skriver Ole.
nationen! har forgæves forsøgt at få fat på SuperShopping, der holder til i Estland. De er ikke vendt tilbage.
Har du et råd til Ole, der lige nu sidder og kigger på en faktura på 1009 kr. En regning han mener han har betalt i december?
Der skete en fejl under valideringen af din bruger.
Gå til Min profil eller prøv igen senere.