Pige købte forkert PS4-spil: FONA skulle have hjulpet mig bedre

Simone fik ikke plomberet det spil hun købte, og blev derfor afvist, da hun ville have pengene tilbage. Nu giver FONA hende en chance til

- Jeg har den 3 februar været i Fona Kolding Storcenter og købe The Crew til Playstation 4 til min kæreste.

- Men det var det forkerte spil.

Ingen plomber ingen penge
Sådan indleder Simone F et læserbrev om at ærgre sig når man for at gøre sin kæreste en tjeneste, kommer til at købe et forkert spil - og derefter føle sig dårligt behandlet, når man så fortæller butikken, at man er kommet til at dumme sig. Hendes brev fortsætter derfor således:

- Jeg tager derfor ned og vil have mine penge tilbage, men det kan ikke lade sig gøre, da der ingen plombering er på spillet.



Jeg ligner jo ikke en der spiller bilspil
- Men det har der aldrig været, og selv om de siger, at jeg selv skulle have sørget for at sige det i butikken, synes jeg de burde spørge kunden om man ønsker plombering og samtidig gøre kunden opmærksom på, at det ikke kan returneres uden.

- I min situation som pige burde de have spurgt om det var til en gave , da jeg nok ikke ligefrem ligner en, der spiller bilspil, skriver Simone, og nationen! har kontaktet Fona og spurgt om det er korrekt, at de ikke bytter uden plombering, selv om man har kvitteringen. FONAs Mikael Drott har sendt det her venlige svar:

Vi skal altid spørge 
- Det er korrekt at vi i FONA ikke bytter musik, film og spil, der ikke er plomberet.

- Vi bør dog i alle tilfælde spørge vores kunder om de ønsker varen plomberet, og hvis det ikke er er sket her, vil vi gerne bytte eller tage Simones spil retur, skriver Michael, og beder Simone om at kontakte ham direkte.

Men hvad mener du? Får du altid dine spil plomberet?

1 af 2 
2 af 2 
341 kommentarer
Vis kommentarer
Mest læste i nationen!
Seneste i nationen!
Hent flere
Mest læste på ekstrabladet.dk
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere