Power beklager meget sjælden fejl

Henning kom for at hente sit nyt TV til 8000 kr - men fik at vide, at han havde fået det. Det mente Henning ikke han havde, og nu beklager Power den 'menneskelige', men meget sjældne fejl.

Henning ringede til nationen! for at få hjælp. Han havde nemlig betalt 8000 for et TV - uden at få TV'et. Arkivfoto: Jens Dresling
Henning ringede til nationen! for at få hjælp. Han havde nemlig betalt 8000 for et TV - uden at få TV'et. Arkivfoto: Jens Dresling

- Jeg købte et TV for 8000 kr i torsdags hos Power i BIG/Herlev.

- Men der var lidt bøvl med at finde det på lageret, og jeg fik at vide, at jeg lige skulle vente.

Og så kunne jeg ikke få kørelejlighed
- Jeg ventede, men der var stadig bøvl, så de sagde, at jeg ville modtage en SMS, når det var parat til udlevering.

- SMS’en fik jeg så umiddelbart efter at jeg kommet hjem kl. 13.25, men jeg kunne ikke få kørelejlighed, så jeg tog derud igen fredag morgen kl. 10.15.

- Og fik så at vide, at TV’et VAR udleveret.

Henning var sikker: Der er ikke noget TV herhjemme
Sådan lød det i går i nationen!-telefonen fra Henning K, der var frustreret over, at han havde betalt for et fjernsyn, og at Power sagde, at han havde fået det.
For Henning vidste nemlig, at han IKKE havde fået TV'et med hjem hverken torsdag eller fredag, og der var heller ikke noget TV på hans væg eller nogle andre steder i hans lejlighed - hvis han han nu skulle have glemt, at han havde fået det med.

Vagterne ville kigge TV-overvågningen igennem
Henning synes at det var en dårlig måde at behandle kunder på, og bad nationen! om at kontakte Power, og bede dem svare på, hvordan den skalsg kan ske - og deres svar kan du læse nedenfor. Hennings historie om det 'usynlige' TV fortsætter nemlig således:

- Jeg talte med en medarbejder, der sagde, at han havde udleveret det til mig - og der var også to vagter, der hørte vi talte.

Og Power beklager 'menneskelig fejl'
- Og de blev enige om, at det nok var nødvendigt at kigge TV-overvågningen igennem, og så ville de kontakte mig.

- Men jeg har intet hørt noget, fortalte Henning, og noget tyder på, at der var godt at han ringede til nationen!, for Power har efter nationens! henvendelse, ordnet sagen:

- Vi lever af glade kunder, som har lyst til at handle hos POWER.

- Derfor har vi også talt med Henning og fundet en løsning, han er glad for.

Den type oplever vi meget sjældent
- Der var desværre sket en menneskelig fejl ved udleveringen.

- Det kan vi kun beklage mange gange overfor Henning.

- Det er en type af fejl, vi heldigvis oplever meget sjældent, skriver Power til nationen!, men hvad siger du?