- Jeg har lige skrevet en anmeldelse på Trustpilot om Samsung og der har jeg så opdaget, at det har rigtig mange andre også gjort.
- Om de kampagner, hvor - hvis kunden køber noget af deres elektronik - så bliver kunden stillet i udsigt at modtage et eller andet ekstra.
- Det være sig en tablet, et smart-ur eller hvad ved jeg.
Sagen starter d. 21. december i Vestcenteret i Slagelse
- Sagen for vores - eller rettere min søns vedkommende - starter 21-12-2019, altså før jul, hvor han køber et kampagne tilbud.
- Hvis han køber en Samsung Galaxy s10+, vil han få tilsendt et eller andet smartur.
- Det synes junior lyder som et rigtigt godt tilbud og betaler straks for en sådan Samsung Galaxy s10+ hos Telenor i Slagelse Vestcenter.
De havde så bare ikke lige telefonen
Sådan indleder Steen W et brev til nationen! om den i hans og sønnens ret så dårlige kundeservice, de har fået fra Samsung. Steen synes nemlig ikke det kan være rigtigt, at kunder skal føle sig overladt til sig selv - han mener faktisk at Samsung har været komplet ligeglade. Samsung har set Steens brev, og taget kontakt til ham - deres svar til nationen! kan du læse nedenfor. Steens brev fortsætter således:
Men telefonen kommer faktisk med pakkepost
- Men.
- De har så ikke lige en sådan spritny telefon på hylden, muligvis på grund af julegave ræset, så derfor bliver aftalen, at de vil sende hans nye Samsung Galaxy s10+ telefon i mellem jul og nytår.
- Det virker fint og vi modtager telefonen med pakkepost torsdag 28-12-2019.
- Min søn sender så mails med købskvittering og hvad de nu forlanger for at sende det pokkers ur, de lovede i deres kampagnetilbud.
- Men. Nu er der ligesom gået en lang måned siden købet af denne Samsung telefon og vi har intet set eller hørt om noget ur.
Så ringer jeg til Samsung - og får en svensker i røret
- I dag ringer jeg til Samsungs danske afdeling, og kommer fint nok igennem efter at den sædvanlige obligatoriske telefonsvarer karrusseltur.
- Men så bliver det mystisk, da jeg får en svensker i røret, der beder mig om at tale på engelsk.
- Han vil så have, at vi sender den der kvittering og oplysninger igen.
- Så bliver jeg sgu tosset og går på trustpilot for at skrive en anmeldelse på møgfirmaet Samsung, der opdager jeg så, at der er mange andre, der er blevet snydt af Samsung for deres kampagnetilbud, skriver Steen, og det var godt at han gjorde det, for Samsungs danske manager var meget hurtig til at skrive tilbage til nationen!, da de blev bedt om at svare på spørgsmålet:
Samsung: Vi har haft udfordringer
Hvad er grunden til, at så mange oplever problemer med få deres ekstra-vare – ur eller budds?
Samsungs svarer:
- Det er rigtigt, at vi har kørt en kampagne i december hos udvalgte forhandlere i Danmark.
- Der har efterfølgende været rigtigt stor interesse for tilbuddet om at tilkøbe Samsung Watch Active og Galaxy Buds for 199,- kr.
- Det har desværre betydet, at et mindre antal kunder har været ramt af nogen udfordringer med rabatkodesystemet i Samsung Members.
Vores support kontakter nu Steen
- For at hjælpe disse kunder har vi oprettet en kampagne supportlinje med det formål hurtigst muligt at få afhjulpet de udfordringer, der har været.
- Vi har nu prøvet at finde frem til læserens søns ordre i vores system, for at finde ud af hvad der er gået galt.
- Da vi ikke har sønnens navn er det ikke lykkedes at finde ordren.
- Efter at have læst beskeden fra læseren, virker det som om, at de måske ikke har været inde og bestille Samsung Watch Active og Galaxy buds pakken på vores hjemmeside.
- Jeg har bedt vores kampagne support kontakte læseren og løse udfordringen.
Det er beklageligt
- Vi bestræber os altid på at gøre vores kampagner så attraktive for forbrugeren som muligt, det er beklageligt at vi I dette tilfælde desværre har gjort jeres læser frustreret I stedet for glad for sine nye Samsung produkter, skriver Samsungs Claus Holm, Director IM & Country Manager Denmark, til nationen!, og det virkede, for Steen skrev således til nationen! i går aftes:
- I dag modtaget en telefon opringning fra en medarbejder Samsung og oven i købet på DANSK.
- Han fik min e-mail adresse og her kl. 18.00 da jeg kom hjem var der så landet en e-mail fra Samsung med det famøse kodeord og hvor man skal henvende sig for at kunne købe de der tilbud.
- Nu får vi så at se hvad der sker her efter skriver Steen, men hvad tænker du?
Der skete en fejl under valideringen af din bruger.
Gå til Min profil eller prøv igen senere.