Skuffede gymnasielever: De sagde ikke at tegningen ville være så lille

De betalte fra 199 til 299 for at få special-tryk på nogle trøjer, de skulle have med på studietur. Men da trøjerne kom, syntes de trykket var gnidret. Firmaet gav dem 20 kr i kompensation.

- Hej.

- Vores formål med kontakt til Ekstrabladet er, at ejeren af firmaet vil overveje at forbedre sit firma.

- Det er nemlig en oplevelse af uprofessionel og yderst dårlig service, stødende og ydmygende samtale med firmaet og ikke mindst dårlig kvalitet.

Der gik seks uger - de lover to uger
Sådan indleder Hebah M et brev til Ekstrabladet/nationen! om den dårlige oplevelse hun og mange af de nuværende 3.g’ere på Hvidovre Gymnasium havde, da de sidste år skulle på studietur i special-trykte trøjer fra firmaet Studywear.

Trustpilot har firmaet pt. 169 anmeldelser - de fordeler sig med 58 procent positive og 38 procent negative, og flere af de negative beskriver samme problemer som Hebah.

Hebahs klasse bestilte nemlig 5 stk exclusive trøjer (299kr.), 6 stk premium trøjer (249kr.) og 5 stk standard trøjer (199kr.) og betalte den 23.10.2017, sendte tegningen 18.12.2017 og modtog først trøjerne d. 08.02.2018. Og som du kan læse, så var eleverne utilfredse:

- Vi modtager vores trøjer efter seks uger fra tegningen bliver leveret, selvom der på deres hjemmeside reklameres for to ugers gratis leveringstid.

- Vi har ikke fået nok vejledning/råd til processen.

Vi synes at tegningen er utydelig og lille
- Vi bliver nødt til selv at finde kontonummer, beregne hvor meget prisen bliver i alt og efter at have sendt pengene får vi ikke nogen form for kvittering eller bekræftelse.

- Vi får ikke at vide at vores tegning vil se utydelig og lille (i forhold til trøjen)ud, de vælger derimod bare at trykke det på trøjerne

- Eleverne i 3.x har ALLE fået et forkert tryk på deres studietrøje

- Og så skriver ejeren ydmygende beskeder, når man skriver anmeldelse på Trustpilot, skriver Hebah, der har sendt disse fotos og screenshot af samtalen med:

 

 

 

 

 

Vi er meget overraskede
Hos Studywear er man meget overrasket over at Hebah er gået til Ekstrabladet, og indehaveren har sendt denne mail:

- Her hos Studywear har vi en meget klar retningslinje for kvalitetsniveauet samt fejl og mangler på vores produkter - heraf er vi meget overrasket over denne mail.

- I et firma, hvor vi producerer personlige trøjer til flere hundrede klasser om året, oplever vi selvfølgelig enkelte fejl.

- Hertil finder vi altid fælles løsninger med kunden, indtil denne er tilfreds.

De fik 20 kr pr trøje som kompensation
- Det har da også været muligt at komme frem til en fælles løsning med Hebahs klasse, hvor de fik refunderet 20,- kroner pr trøje som kompensation for fejlen på trøjen til fordel for at beholde trøjerne med fejl.

- De takkede desuden nej til tilbuddet om at få trykt helt nye trøjer, selvfølgelig uden ekstra omkostninger!

- For at lukke sagen forslår de, at vi trykker nogle personlige T-shirts til hele klassen, hvilket vi accepterer.

- Dog viser det sig at klassen undervejs skifter mening, hvorfor vi ikke kan komme længere i sagen.

Se selv - vi kan afvise alle klagepunkter
- Herefter skal det siges, at vi som firma ikke finder os i afpresning, i det at Hebah personligt året efter benytter Trustpilot til at gentrykke sin tidligere anmeldelse, for derefter at kræve penge af os for at fjerne dem.

- En besked-korrespondance mellem Hebah og vores sælger afviser samtlige klagepunkter, skriver indehaveren, der har sendt disse screenshots med:

 

Hvad mener du? Har Hebah og gymnasiekammeraterne fået en god behandling?

kommentarer
Vis kommentarer
Mest læste på ekstrabladet.dk
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere
Ved du noget? Tip Ekstra Bladet  -  E-mail 1224@eb.dk SMS til 1224 Tlf: 33111313
Ansv. chefredaktør:Poul Madsen