- I august 2017 fik jeg lyst til at sætte penge på at Caroline Wozniacki ville vinde US-Open, så jeg åbnede en konto hos Bet(un)fair på hjemmesiden.
- Jeg indbetalte 500 og afviklede forskellige væddemål og havde en pæn gevinst på omkring 2000 kr.
- Så satte jeg 250 kr. at Caroline ville vinde Australian Open til odds 34.
Men min gevinst blev ikke udbetalt
Sådan indleder Claus K et vredt brev til EkstraBladet om den i hans øjne komplet uretfærdige behandling, han har fået af spilfirmaet BetFair.
For mens resten af Danmark jublede over sejren over Haleb, så blev Claus' humør dårligere og dårligere, efterhånden som det gik op for ham, at han IKKE havde vundet spillet alligevel.
Hans brev - som Betfair har fået tilsendt i går, men endnu ikke har kommenteret på - fortsætter nemlig således:
- Lørdag checkede jeg så min konto, men min gevinst blev ikke udbetalt.
- Betfairs kundeservice henholder sig til at jeg ikke har opfyldt det såkaldte 'gennemspilningskrav' og nægter at udbetale min gevinst.
Dette gennemspilningskrav
- Nu er min anke at:
1. Jeg har ikke fået tilstrækkelig oplysning om dette gennemspilningskrav.
2. Man har ikke mindet om at det var ved at udløbe (f.eks. via email)
3. Mit spil på Caroline har været aktivt på hjemmesiden indtil søndag.
- Men måske var det en ide at gøre den brede befolkning opmærksom på, hvordan man bliver snydt hos Betfair, skriver Claus, der har sendt disse screenshot af korrespondancen med Betfairs kundeservice:
Hvor er mine penge?
Det er da ikke fair - jeg ringer til Ekstra Bladet
Jeg kan godt følge dig, men...
Det er jeg glad for
Det er fordi der er gået mere end 90 dage
Og vi er ikke skyldige i at betale
Betfair har ikke svaret på henvendelsen fra nationen!, men hvad mener du om Claus' klage?
Forvandl 100 kr. til en million: System slår lotto og skrabespil