TV-gave fra Power: Gik helt galt

Der er tale om menneskelige fejl fra POWERs side, og det kan vi kun beklage dybt, lyder det nu om det TV Dorrit købte i november.

- Jeg købte et TV d. 23/11 2020 i Power i Glostrup – det var en gave til min søn som bor i Ålborg.

- Da jeg betalte det – det kostede 4790 og 149 for levering kr - var det svært at få leveret til adressen inden jul, og vi aftalte, at de kunne levere det d. 15/1 2021 mellem 16.00 og 17.00.

- Det er det tidspunkt min søn kan være hjemme fra arbejdet.

Men fragtmanden ku' kun kl. 12.00
- Men da det så bliver d. 15/1 2021 ringer fragtmanden kl. 11.30 til mig.

- Han vil levere min søns TV kl. 12.00, så jeg må sige at det ikke kan lade sig gøre da min søn først er hjemme kl. 16.00.Og at det jo også var aftalen at det skulle afleveres mellem 16.00.

- Så kan fragtmanden ikke gøre noget. Æv.

Power siger de er kede af det
Sådan indleder Dorrit P et brev til nationen! om det tv hun gerne ville glæde sin søn med – og den i hendes øjne ringe behandling hun har fået fra Power. For TV’et står lige nu hos en fragtmand i Jylland, da alle forsøg på at aflevere det er slået fejl. Og Dorrit er nu så træt af at kæmpe, at hun bare vil have sine penge retur – og det håber hun lidt debat på nationen! kan hjælpe med. Hendes brev – som Power kommenterer nedenfor – fortsætter nemlig således:  

- Jeg skriver så til Power, der siger at de ked af min oplevelse og vil sørge for at jeg får leveret mit TV fredag d. 22/1 2021 mellem 16.00 og 17.00, hvilket jeg acceptere da jeg jo gerne vil have at min søn får sit TV.

- Den 22/1 ringer jeg til fragtfirmaet for at sikre mig at min søns TV bliver leveret mellem 16.00 og 17.00 jeg får så at vide at min søns TV da ikke er med på kørslen, hvilket jeg ikke kan forstå og bliver meget frustreret over.

Og vi venter ... og vi venter
- Jeg skriver så til Powers chat og det kan så godt lade sig gøre, at få et andet fragtfirma til at levere Tv’et mandag den 25/1 2021 efter kl. 18.00.

- Men da vi kommer til mandag d. 25/1 2021 sidder vi så og venter på at fragtfirmaet kommer, men nej der kommer ingen.

- Vi er nu begge ret frustrerede, og kede af det.

- I slutningen af januar skrev jeg så igen på chatten til Power, og en chef kontaktede mig og vi blev enig om at det var en grim historie og at jeg skulle have mine penge tilbage.

Føler de har taget røven på mig
- Men der er stadig ikke kommet nogle penge  + ingen TV. Det seneste er at TV’et står i et lagerlokale hos en fragtmand.

- Jeg føler at de tager røven på mig uden jeg kan gøre noget ved det, og det gør mig magtesløs, skriver Dorrit, og Power skriver til nationen! at de har undersøgt sagen og haft en god dialog med Dorrit omkring forløbet.

Menneskelig fejl - dem vil vi undgå i fremtiden
- Vi kan kun dybt beklage at Dorrit ikke har fået leveret sin vare på det ønskede tidspunkt, og at vi ikke omgående er lykkedes med at rette op på fejlen.

- Der er tale om menneskelige fejl fra POWERs side, og det kan vi kun beklage dybt.

- Vi har sammen med Dorrit fundet en god løsning og samtidigt har vi gennemgået forløbet internt for at undgå en lignende fejl i fremtiden, skriver Power, men hvad tænker du?