Ville overraske kæresten med dyre sko: De er fake, skat

Jeff betalte mere end 1000 kr for et par sko på nettet - men da han bad kæresten pakke dem op, blev han skuffet. Nu er han i tvivl om, hvad han skal gøre

Til venstre kan du se et foto af den sko, Jeff troede, han havde købt. Til højre den sko, der var i papkassen fra Zalando.
Til venstre kan du se et foto af den sko, Jeff troede, han havde købt. Til højre den sko, der var i papkassen fra Zalando.

Opdateret med svar fra Zalando. Se nedenfor.

- Hej

- Jeg bestilte disse sko til kæresten i håb om, at hun blev glad.

- Men efter nærmere studering, kan hun se at de er fake...

- Pinligt for mig, når det ikke var planen.

- Og ikke det man forventer, når man køber sko til 1.045 kr.

Se også: Butikschef føler sig pisset på: Folk prøver hos mig og så handler de i netbutik

Sådan indleder Jeff et brev til nationen! om den påskegave til kæresten, han havde så høje forventninger til. Jeff synes nemlig, hans oplevelse fortjener noget opmærksomhed, især fordi hans kæreste faktisk ikke blev overrasket.

Har returret
nationen! har i flere omgange forsøgt at få Zalandos pressekontor til at kommentere sagen OG give Jeff et godt råd. Og de er nu vendt retur, og kan forsikre Jeff og kæresten om, at de smarte Guess sko skam er ikke er fake. Men at der ganske rigtigt er forskel på dem, og de sko, der er billede af på Guess' egen side:

- Vi har været i kontakt med Guess og fundet årsagen til forskellen på designet af Guess-sneakerne. Se venligst deres udtalelse nedenfor:

- The product was originally developed by GUESS product developers with the logo, but unfortunately the supplier put the shoe in production without logo. As a consequence, the whole production is without logo, while the picture published on GUESS’ official website was taken from a sample (before production).

- We are taking immediate action to correct the picture we have on GUESS’ official website so that it will be 100% in line with the product, which is – of course – original. We apologize for the inconvenience this has caused,

- Både vi og vores samarbejdspartnere har høje kvalitetsstandarder for de produkter, vi sælger på vores platform. Kunder kan derfor være sikre på, at vi bestiller vores produkter direkte fra brandsne og at de derfor altid er originale produkter fra producenten.

- Hvis Jeff og andre kunder har spørgsmål om et produkt, de har modtaget, skal jeg bede dem kontakte vores kundeservice via dette link: https://www.zalando.dk/kontakt. Vores kundeservice vil svare på alle spørgsmål, skriver Anne Vibe fra Zalando i dag. nationen! har sendt besked til Jeff, der altså nu skal vurdere, om han vil beholde de originale sko, som ikke har logo på.

 

1 af 4 
2 af 4 
3 af 4 
4 af 4 Til venstre kan du se et foto af den sko, Jeff troede, han havde købt. Til højre den sko, der var i papkassen fra Zalando.
244 kommentarer
Vis kommentarer
Hent flere
Mest læste på ekstrabladet.dk
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere