Zara glemte at tage tyveri-alarm af: Nu skal jeg køre 360 km - øv

Hvis problem er det, at en butik glemmer at pille en tyverialaram af? Kundens eller butikkens?

- Hej.

- Jeg har haft en lidt dårlig oplevelse med tøjbutikken som hedder Zara i Odense

- Jeg shoppede for næsten 3000kr. Og kørte 367 km frem og tilbage.

 

- Da jeg kom hjem, opdager jeg at de havde glemt at pille en alarm af på et par shorts.

Sådan indleder Omar, der bor ved Randers  et brev til nationen!, om den den dødssyge situation har er havnet i. For han er ikke selv i stand til at afmontere alarmen - og han bryder sig ikke om at gå rundt med den. Hans brev fortsætter derfor således: 

- Jeg kontaktede dem, men svaret var - som I kan se - at jeg bare skulle komme tilbage.

 

- Synes I at dette er en god behandling, spørger Omar, som tydeligvis IKKE mener, at han har fået kundeservice.

nationen! har forsøgt at få et svar fra Zara, som dog ikke er vendt tilbage, men hvad mener du?

Skal Zara sende et par nye shorts til Omar - eller skal Zara sende en medarbejder til Randers, der kan afmontere alarmen - eller skal Omar bare leve med en tyverialarm i sine shorts?

Hvis du tilfældigvis bor i randers/Aarhus området og har en tyverialarms-afmonterings-maskine, som Omar gerne må bruge, så må du gerne skrive på denne mail. Så sætter vi dig i kontakt med Omar.