- To mænd, to ledere, en skæbne. En ny verden kan begynde i dag. En verden fuld af venskab, respekt og gode intentioner.
Sådan lyder det i den over fire minutter lange video, som Donald Trump viste til Kim Jong-un på tirsdagens topmøde i Singapore. På pressemødet kunne den amerikanske præsident stolt fortælle, at de havde lavet en video på både koreansk og engelsk.
- Vi har selv lavet den, og jeg viste den til ham under mødet, og jeg tror, at han elskede den.
- Jeg viste den til ham, fordi jeg virkelig ønsker, at han gør noget, sagde Donald Trump ligesom han fortalte, hvordan Nordkoreas har en række fantastiske strande, hvor mulighederne for at opføre store, flotte badehoteller er kæmpe store.
I første omgang var det uklart, hvad iPad-videoklippet indeholdte, men nu har Det Hvide Hus offentliggjort den fire minutter lange video.
Og den får ikke for lidt. Selv den mest garvede producent af trailers for Hollywood ville formentlig være stolt.
Se hele videoen i playeren herover
National Security Council har selv kaldt videoen for et uortodoks forsøg på at overbevise Kim Jong-un om alle de gode ting, der er ved at afvikle sine atomvåben.
Artiklen fortsætter under billedet
Opdigtet selskab - eller hvad?
Udover de mange billeder af alt fra Miamis strande til dræbende missiler fortælles der, at filmen er lavet af Destiny Pictures Productions.
Et selskab som Trump-lejren har opdigtet til lejligheden. Problemet er bare, at i Californien findes der rent faktisk et produktionsselskab med præcis det navn.
Og han var godt træt af, at han pludselig vågnede op til hundredvis af mails og opkald fra hele verden.
Over for The Guardian bekræfter Mark Castaldo, at hans firma intet har med videoklippet at gøre.
En omgang sludder
Det engelske medie har i kølvandet på den bizarre historie talt med tidligere talsmand for National Security Council Ned Price, der undrer sig.
- Hele den her video skriger af amatørisme, og det virker som en åndssvag ide, der formentlig kommer fra Det Ovale Kontor, siger Ned Price til The Guardian.
En talsmand fra National Security Council har efterfølgende meldt ud, at de ikke har yderligere kommentarer til videoklippet.
Imens har Mark Castaldo skrevet på Twitter, at de fortsat forsøger at finde ud af, hvor Det Hvide Hus brugte hans firmas navn i videoen.
Også flere andre internationale medier har beskrevet videoen - heriblandt amerikanske Forbes og britiske The Spectator. Sidstnævntes klummeskribent Freddy Gray kalder det for en omgang spirituel sludder, mens Forbes kalder videoen for cheesy.
Alligevel påpeger de, at videoklippet sagtens kan virke på en eller anden mærkværdig måde,.
Sex, magt og milliardærer: Modellen der ved for meget