En ny julereklame, hvor seks mænd i boksershorts ryster deres underliv til tonerne af juleklassikeren 'Jingle Bells', har skabt furore blandt den mere bonerte del af den amerikanske befolkning.
I reklamevideoen, som du kan se over artiklen, er de seks mænd iklædt matchende jakkesæt, men dækket af et gardin fra hoften og ned. De ringer med nogle klokker, inden gardinet bliver kørt til side, og man kan se, at de alle seks kun er iført boxershorts.
Herefter begynder mændene at spille 'Jingle Bells', men denne gang spiller de på nogle helt andre 'klokker', og det er åbenbart mere end mange amerikanere kan tåle.
Se også: TV: Bilreklame for fræk til fjernsynDen amerikanske discount-kæde Kmart, som står bag reklamen, oplever nemlig i disse dage et regulært bombardement af holdninger til reklamen på kædens Facebook-side.
Ord som 'pinligt', 'smagløst', 'upassende' og 'frastødende' optræder adskillige gange, når man læser sig gennem kundernes reaktioner, hvoraf mange også truer med at boykotte Kmart.
Der er dog også andre, som er mere positive over for reklamen, der hurtigt er blevet omdøbt til 'Jingle Balls'. De finder den både underholdende og vittig, og opfordrer de forargede typer til at slappe lidt af.
Selv tager Kmart tilsyneladende kritikken ganske roligt.
- Vi beklager hvis nogle folk finder den stødende, da det ikke var hensigten, siger en talsperson fra Kmart til Huffington Post, uden dog at nævne muligheden for at trække reklamen tilbage.
Der skete en fejl under valideringen af din bruger.
Gå til Min profil eller prøv igen senere.