Fejl på infoskærme på perroner over hele landet, højttaleropkald med forkerte oplysninger og besked på Rejseplanen om forsinkede tog, der i virkeligheden kører til tiden.
Det har været nogle af de problemer, som mange togpassagerer torsdag har oplevet på landets stationer.
Problemerne har skyldtes en større netværksfejl hos Banedanmark. Sent torsdag eftermiddag er det lykkedes Bandanmark at lokalisere fejlen, så den kan udbedres.
- Sammen med vores leverandører har vi indkaldt alle ressourcer for at løse fejlene. Vi har fundet fejlene, og vi arbejder nu på at genoprette forbindelserne mellem alle systemerne.
- Arbejdet med genopretningen vil betyde, at det tager tid, før vi igen kan vise korrekt trafikinformation på vores infoskærme, siger Morten Buur, områdechef i Banedanmark.
Ifølge Banedanmark er det uvist, hvor lang tid passagererne fortsat kan opleve problemer, men man regner med, at fejlene vil være udbedret inden fredag.
Fejlen blev konstateret torsdag morgen omkring klokken 06.
Selv om passagerne dagen igennem har fået forkert information på skærmene, har togene kørt som planlagt.
Foruden de forkerte skærmoplysninger har det heller ikke været muligt at foretage udkald på fjernbanen.
Det problem er heller ikke løst endnu, ligesom Rejseplanen heller ikke er opdateret med den rigtige information.