Danmarks vildeste topchefer: Her er de fem gulddrenge

Infomedia har kåret de danske topchefer, der har det bedste omdømme samtidig med at de kan levere varen - nemlig at tjene penge til de virksomheder, som de står i spidsen for

Kåre Schultz er af Infomedia kåret til årets CEO-Superbrand. Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix
Kåre Schultz er af Infomedia kåret til årets CEO-Superbrand. Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix
Følg Samfund
Ekstra Bladet

Topchefen er ikke bare ham, der skal udstikke retningen for virksomheden.

Han er også ansigtet udadtil. Det er ham, der smilende stiller op og fortæller, når der er million-overskud, men det er det er også ham, der tager tæskene, når tingene kører af sporet.

Infomedia har igen i år kåret de såkaldte CEO-superbrands.

Ubegrænset adgang med
Ekstra Bladet
Ekstra Bladet
79 kr./md.
Abonnent? Log ind

Udforsk Ekstra Bladet+

Mere fra Ekstra Bladet+

Det ligner selvskade for regeringen og Danmark

Udforsk Ekstra Bladet+

Hvilke nyheder skal vi vise her?

Med en gratis bruger kan du selv vælge!
Så er du altid opdateret på lige præcis det, der interesserer dig. Læs mere

Brugervilkår - Har du en bruger? Log ind