Annoncørbetalt - Lidl

De får et chok! Dansk supermarkedskæde overrasker kunderne

Kunderne i 'specialforretningen' får noget af et chok, da de skal betale for deres varer

Det er ikke altid, at tingene er, som de ser ud.

Det finder kunderne i ovenstående video ud af, når supermarkedskæden Lidl introducerer en noget uventet drejning for kunderne i en pop-up shop.

Sammen med Wassim Hallal, der bl.a. er kendt for sin verdensklasse-restaurant, Frederikshøj, i Aarhus, lancerer Lidl nemlig en ny dagligvare-serie med hovedfokus på økologi og håndværk fra blandt andet små producenter fra hele landet.

Og for at sætte fokus på det, har Lidl besluttet sig for at overraske kunderne med en noget uventet oplevelse. Hvad der sker, kan du se i videoen øverst.

Videoen er i tråd med et tidligere viralt hit, hvor Lidl overraskede kunder på gourmet-restauranten Frederikshøj ved at servere et gourmetmåltid bestående udelukkende af varer fra deres butik.

Når kvalitet er den bedste opskrift

God mad handler om kvalitet. Og kvalitet handler om de bedste produkter og om at kende dem, der producerer dem. Det er her, rejsen starter – på marken, i mejeriet, på møllen og hele vejen frem til vores butikker og dit middagsbord.

Sammen med gourmetkokken Wassim har vi hos Lidl sat os for at finde frem til kun det bedste af det bedste. Med sortimentet hæver vi ganske enkelt barren for kvalitet i din Lidl. Som Wassim siger: ”Kvalitet er ikke kun for de få.”

Velbekomme.

Artiklen er sponseret af Lidl

Skærm

Seneste i Nyheder
Mest læste i Nyheder
Hent flere
Hent flere