'Domino’s' lovede 'gratis pizza resten af livet' - nu har de fortrudt

Hvis du tatoverer vores logo, får du gratis pizza for evigt, lovede pizzakæden i kampagne

100 pizzaer om året til alle, der får tatoveret Domino's logo, lovede kæden. Men de måtte trække i land halvanden måned før kampagnen skulle slutte. Foto: Polfoto
100 pizzaer om året til alle, der får tatoveret Domino's logo, lovede kæden. Men de måtte trække i land halvanden måned før kampagnen skulle slutte. Foto: Polfoto

Da den amerikanske pizzakæde Domino’s kontor i Rusland fandt på en ny marketing-kampagne, troede de formentlig ikke, at det ville koste dem mere, end hvad de fik tilbage i ren reklameværdi.

Kæden udlovede 'gratis pizza resten af livet' – eller rettere 100 hundrede pizzaer om året - til alle, der fik tatoveret deres velkendte logo et sted på kroppen. Men de havde tydeligvis undervurderet, hvor villige folk er til at få permanente tegninger på kroppen i bytte for gratis fastfood. Det skriver New York Post.

 

Kampagnen startede 31. august og skulle have kørt i fem måneder, men den var så populær, at Domino’s var nødt til at lukke ned for den allerede 4. september. Samtidig måtte de melde ud, at kun de første 350 tatoverede fast food-fans ville blive tildelt den eftertragtede livstidspizza. Andre, som stadig var i gang, fik en deadline:

’En vigtig besked til alle de, der sidder ved tatovøren lige nu: Vi inkluderer jer i listen af deltagere, men vi venter på billeder frem til middag i dag’, skrev den russiske afdeling af Domino’s tirsdag på Vkontakte – den russiske pendant til Facebook.

’Dem med aftaler (hos tatovøren, red.) senere anbefaler vi at aflyse’, lød det videre.

202 kommentarer
Vis kommentarer