Selvom almindelige McNuggets og pomfritter måske smager godt, så kan det vidst ikke måle sig med den økonomiske sødme, som McDonalds' nyeste produkter har. Det er nemlig muligt at få fingrene i en nyfortolkning af fastfood-klassikerne - nemlig i 18 karat guld. Det skriver Mashable.
Det er den japanske udgave af den kendte fastfoodkæde, der i bedste Willy Wonka-stil udlover den ultimative nugget og pomfritter.
I forbindelse med den nye McDonalds karakter Kaito Nuggets vil der være mulighed for at vinde den gyldne nugget. Det eneste du skal gøre er, at tage et billede af ham, hvis du ser ham og hashtagge hans navn - herefter vil en vinder blive fundet.
På Twitter vil McDonalds give hints til, hvor den nye karakter vil befinde sig. Den gyldne McNugget vejer 50 gram og har en værdi af 1500 dollar.
I en anden kampagne udlover McDonalds 50 gram gyldne pomfritter af 18 karat guld. Ligesom den anden kampagne ønsker McDonalds at profilere sig selv på de sociale medier. Denne gang handler det om at tage et billede af noget, der ligner pomfritter, og hashtagge det 'potetori', der betyder kartoffel-billede-tager. Dette skal dog ske via deres nye app.

Selvom man ikke kan deltage i konkurrencen i Danmark, så kan det være, at man skulle overveje at tage en tur til Japan, og få en gylden omgang McNuggets med pommes.
Mange af os kender nok McDonalds for at være et farverigt sted med en stor Ronald McDonald figue ved indgangen, men i Hong Kong har man lavet en ny udgave af fastfoodkæden, der skal være en stilren og gourmet-lignende restaurant.
Der skete en fejl under valideringen af din bruger.
Gå til Min profil eller prøv igen senere.