Ved du noget, så kontakt os. Sms/mms til 1224 (alm. takst), eller send mail til 1224@eb.dk.
Klor, der river i næsen, børn, der river i ørene, og omklædningsrum, der mildest talt ikke ser indbydende ud.
Opskriften på en søndag i familiens skød kan for nogle lyde som en forbandelse og for andre en velsignelse.
For Victoria på tre år er turene i Lalandia et højdepunkt, mens hendes forældre, Michael og Anette Fast, må se langt efter ordentlige forhold i familieomklædningsrummet.
Det var i hvert fald tilfældet, da familien, efter at have købt årskort til Lalandia i Billund, 20. januar var en tur i badelandet, som kalder sig 'et vandland i verdensklasse'.
- Udsugningen var fuldstændig tilstoppet, og der var skidt og møg på gulvet, fortæller Michael Fast, som også valgte at tage fat i en medarbejder på stedet.
Michael Fast fortæller, at årskortet til det populære vandland er blevet købt, så de kan hygge sig som familie.
- Vi blev enige om, at når hun er så glad for vand, skal hun da i vandland.
Det ser altså ud til, at familien kommer til at være en del i Lalandias lokaler. Derfor valgte familien at tage billeder af nogle af de ting, som de ikke syntes var i orden.
Der blev forfattet en mail til Lalandia, hvor billederne indgik. Straks kom svaret, hvor vandlandet lovede bedring med det samme.
Læs Lalandias direktør Jan Harrits svar på kritikken i bunden af artiklen.
Artiklen fortsætter under billederne.
Det er klamt
Familien Fast besøgte vandlandet igen 10. februar, hvor der stadig ikke var sket nogen forbedring.
- Jeg synes, det er klamt. Det gider jeg heller ikke se i min egen bruser derhjemme. Det kan ikke være rigtigt, at det skal være sådan et sted, hvor der kommer så mange mennesker igennem. Der blev jeg sgu lidt knotten, siger den misfornøjede badegæst til Ekstra Bladet.
Derfor blev der taget billeder endnu en gang.
--------- SPLIT ELEMENT ---------
Lalandia: - Det er ikke acceptabelt
Lalandias direktør, Jan Harrit, understreger, at familien har fået svar på deres henvendelse. Ifølge direktøren er der klare linjer for, hvordan et omklædningsrum skal tage sig ud i Lalandia.
- De skal være rene. De bliver gjort rent mange gange i løbet af dagen. De bliver tilset i løbet af dagen i forhold til rengøring.
- Hvad skal man gøre som gæst, hvis man oplever noget, man ikke synes er i orden?
- Så vil vi gerne have, at de siger det til vores livreddere. De er også på skift nede i omklædningsrummet og går dem igennem.
- En af jeres gæster har sendt billeder til jer, hvor I lover bedring. Da de er tilbage nogle uger efter, ser det ligesådan ud. Hvad tænker du om det?
- Det lyder ikke godt. Hvis der er nogle ting, der ikke er i orden, skal de selvfølgelig rettes til.
- De har gjort jer opmærksomme på det i en mail, hvor I også har svaret, at der vil blive rettet op med det samme. Da de er tilbage anden gang, ser det næsten endnu værre ud. På det ene billede ser det ud, som om der er skimmelsvamp i hjørnet?
- Jeg kan godt huske sagen, og familien har også fået et svar tilbage om, at vi beklager, og at vi retter op på det. Det kan jeg så høre på dig ikke er sket. Det vil blive lavet, for det er ikke acceptabelt.
- I jeres mail står der, at det vil blive rettet med det samme. Hvordan kan det så være, det ikke er sket?
- Det ved jeg ikke. Hvis der står, at det vil blive udbedret samme dag, er det formentlig, fordi de har lavet det, de kunne den dag. Hvis der skal håndværkere ind og lave det, så kan det godt ske, at der går noget tid.
- Tjekker I jeres omklædningsrum for skimmelsvamp?
- De bliver gået igennem.
- Hvor ofte gør de det?
- Som jeg sagde tidligere, bliver vores omklædningsrum gået igennem flere gange om dagen. Deres stand bliver tjekket en gang om måneden, siger direktøren for Lalandia, Jan Harrit.
Ved du noget, så kontakt os. Sms/mms til 1224 (alm. takst), eller send mail til 1224@eb.dk.
Der skete en fejl under valideringen af din bruger.
Gå til Min profil eller prøv igen senere.