Lille dansk reklamebureau nomineret til international pris

Danske Gorilla Media er nomineret til den meget anerkendte D&AD Impact-prisen

Gorilla Media er blandt andet nomineret for deres projekt #NyDanmark. Se videoen med Anahita, der fortæller, hvorfor hun mener, at små piger ikke bør gør med tørklæde. Foto: Ekstra Bladet/Gorilla Media

En drøm er gået i opfyldelse.

Gorilla Media er det eneste danske reklamebureau, som er nomineret til den meget anerkendte D&AD Impact-prisen.

- Det er verdens absolut største pris inden for social good projekter. D&AD er den mest prestigfulde pris i reklameverden. Vi er fuldstændig målløse over nomineringen, fortæller kreativ direktør, Alex Sabour til Ekstra Bladet.

Gorilla Media er nomineret for deres projekter: #JegErDansk, Tirsdagsdebatten (For Ekstra Bladet) og Choose (for Center for Forebyggelse af Eksklusion).

- For et lille bureau som os giver denne nominering os vinger. Vi håber, at vi kan arbejde med endnu større kunder i fremtiden.

D&AD Impact-prisen er skabt af D&AD og Advertising Week. Prisen hylder projekter, som prøver at skabe en positiv forandring i verden.

Gorilla Media har tidligere vundet 44 priser for deres arbejde.

Bureauet har kun eksiteret i to år.

Gorilla Media og Ekstra Bladet

Gorilla Media er et prisbelønnet reklame- og produktionsselskab baseret i København. Firmaet er dedikeret til at skabe positiv forandring gennem online indhold. De er mest kendte deres virale og kontroversielle kampagner som '#Jegerdansk' og '#Askfirst'. Sammen med kampagnen NYDANMARK er vores mål at give mulighed for kritiske samtaler, refleksioner og debat, men på en mere respektfuld og konstruktiv måde, end hvad der er blevet normen i Danmark

0 kommentarer
Vis kommentarer