Mors dag gik HELT galt: Blomsterleverandør i fadæse

Blomsterleverandører plejer at klappe i hænderne, når mærkedagene nærmer sig. Men på mors dag i søndags gik det helt galt

Huskede du mors dag?
Huskede du mors dag?

Lige nu flyder Trustpilot og Facebook over med negative anmeldelser og kommentarer rettet mod blomsterleverandøren flowr.dk.

'Nul stjerner' skriver brugeren H. Vaarbjerg, hvis mor aldrig modtog sin buket.

Helle Skriver skriver, at hun 'melder mig i koret af skuffede'. Til trods for at buketten var blevet betalt, er den aldrig kommet frem.

Også Lene Nielsen ville glæde familien med to buketter, men heller ikke her er der tilfredshed at spore: 'En leveret på forkert adresse, den anden endnu ikke modtaget (22.00)! Slet ikke acceptabelt!'

Brugeren TMK skriver 'Ingen blomster leveret. Sørgelig morsdagsgave!'

I skrivende stund er det 12 procent af alle anmeldelserne på flowr.dk's Trustpilot, der blot har en ud af seks stjerner.

Se også: Blomsterhandlerne jubler: Danskerne elsker Valentinsdag  

Beklager
Hos leverandøren er man i fuld gang med brandslukningen efter Mors dags-fædasen.

Ekstra Bladet ville gerne have haft et interview med Dansk Supermarked Group, der ejer flowr.dk, men de har kun givet et skriftligt svar, hvor de skriver, at de ærgerlige over dagens forløb.

'De få kunder, hvor blomsterne ikke er ankommet som aftalt, får naturligvis deres penge retur eller en gratis buket.'

Det har ikke været muligt at få et konkret tal på, hvor mange leverancer, der hentet blev leveret for sent eller slet ikke kom, men Dansk Supermarked Group bekræfter, at der er tale om et par hundrede bestillinger.

103 kommentarer
Vis kommentarer

Skærm

Seneste i Nyheder
Mest læste i Nyheder
Hent flere
Hent flere