Shitstorm hos Yousee: - Direkte til grin!

Det vælter ind med sure beskeder på YouSees Facebook-side. 250.000 kunder er ifølge udbyderen ramt af teknisk fejl

PR-foto.
PR-foto.

For en masse af de danskere, der er stået op og har tændt fjernsynet, er 2020 kommet lidt skidt fra start.

Endnu engang - fristes man til at sige - er der nemlig koks i maskineriet hos YouSee, der som bekendt ikke længere tilbyder kunderne adgang til Discoverys tv-kanaler fra dags dato.

En teknisk fejl har således betydning for omkring 250.000 såkaldte bland selv-kunder.

Det oplyser Mai-Britt Noe, der er kommunikationsrådgiver hos YouSee.

- De kunder, der har bland selv, har problemer med at kunne fravælge Discoverys kanaler og kan dermed heller ikke vælge andre kanaler, siger hun.

- Det er en teknisk fejl i vores bland selv-afdeling. Vi er i fuld gang med at kigge på det, og det bliver løst hurtigst muligt, tilføjer hun.

Shitstorm
De af YouSees kunder, der har 'bland-selv'-pakken kan således ikke erstatte de 'tabte' kanaler med andre og nye kanaler. Og det har betydet en shitstorm på YouSees Facebook-side. Her vælter det ind med frustrerede indlæg.

F.eks. fra Jesper Bøge, der skriver:

- Hvad skal man snart sige til YouSee. I snyder og bedrager jeres kunder. Har tænkt længe, jeg ikke ville opsige mine ting hos jer, men det her er så ringe fra jeres side. Det er direkte til grin!

Se også: YouSee går i sort før tid: I røvrender os!

Teknisk fejl
Hos YouSee bekræfter man fejlen.

- Det er rigtigt, at folk lige nu ikke kan erstatte de inaktive kanaler med andre kanaler i deres bland-selv-pakker. Det skyldes en teknisk fejl, og det vil jeg selvfølgelig gerne beklage, lyder det fra YouSees pressevagt Mai-Britt Noe.

- Det har ikke været nogen hemmelighed, at Discovery-kanalerne skulle forsvinde fra YouSee pr. 1. januar og alligevel er der bøvl. Det svarer lidt til DSB, der er overraskede over sne på togskinnerne. Burde I ikke kunne have planlagt det lidt bedre?

- Det er desværre sådan, at der opstår tekniske fejl en gang imellem, men det er selvfølgelig rigtig beklageligt. Jeg har gode kollegaer til at arbejde på sagen lige nu.

Mai-Britt Noe har dog fortsat intet overblik over, hvor lang tid det vil tage at udbedre fejlen.

578 kommentarer
Vis kommentarer
Seneste i Nyheder
Mest læste i Nyheder
Hent flere
Forsiden lige nu
Plus anbefaler
Hent flere