Tossede på populær webshop efter koks: - Vi føler os snydt!

Booztlet lokkede kunderne i butikken ved at give 25 procent på alt, men pludselig steg priserne på varerne

Den tidligere Brøndby-direktør Hermann Haraldsson er nu blevet tøjboss for boozt.com. Foto: Jonas Olufson
Den tidligere Brøndby-direktør Hermann Haraldsson er nu blevet tøjboss for boozt.com. Foto: Jonas Olufson

25 procent på alt inklusive i forvejen nedsatte varer.

Det synes Heidi Tromborg og Tim Tromborg var et tilbud, der næsten var for godt til at være sandt. Derfor valgte de fluks at gå ind og fylde indkøbskurven med varer. Men noget gik galt.

Pludselig steg de oprindelige priser på de varer, som parret havde planlagt at købe.

- Vi fik en mail lørdag morgen, hvor der stod, at man kunne få 25 procent på alt fra klokken 12 søndag. Samtidig var der en nedtælling, hvor der stod, at man allerede nu kunne finde de varer, som man ville købe. Men søndag morgen steg priserne fra det ene øjeblik til det andet. Det, synes jeg, er noget underligt noget, og Booztlet snyder deres kunder, siger Heidi Tromborg til Ekstra Bladet.

Parret fra Aalborg valgte ikke at kaste sig over tilbuddet, fordi de synes, at den slags tricks ikke er i orden.

Artiklen fortsætter under billederne

Først så priserne således ud. Foto: Screenshot
Først så priserne således ud. Foto: Screenshot
 

Men pludselig steg de. Foto: Screenshot
Men pludselig steg de. Foto: Screenshot

 

Virkelig kritisabelt
Og parret er ikke de eneste.

Både på Facebook og Trustpilot er kunderne splittertossede.

'Denne gang er jeg målløs over, hvad man kan finde på. Jeg var blandt mange andre, som fik en mail om yderligere 25 procent rabat på udsalget. Det brugte jeg over en time på, og jeg havde handlet for lige under 3000 kroner, men da jeg senere skulle tjekke, om nogle af varerne er udsolgt, er prisen sørme steget til lige under 6000 kroner. Det er på ingen måde i orden, og jeg føler mig snydt', skriver Anja Dyrebar Andersen.

Samme oplevelse har Christel Søfeldt Grøntoft.

'Jeg var også en af de vrede kunder, som har givet jer en dårlig anmeldelse på Trustpilot. Hold nu op, hvor blev man snydt. Jeres metoder er virkelig kritisable, og jeg afventer fortsat svar på min anmeldelse. Jeg nåede også at få skærmprint af jeres pludselige ændrede priser! 
Virkelig en svinestreg'.

Boozt: Vi beklager
Ekstra Bladet har efterfølgende været i kontakt med Anders Enevoldsen, kommunikations- & IR-direktør hos Boozt.com, der lægger sig fladt ned og beklager fejlen.

- Det hænger sådan sammen, at der kørte en kampagne fredag og lørdag, hvor man kunne få 70 procent på nogle varer. Den kampagne lukker lørdag ved midnatstid, men så opstår fejlen fra vores side.

- Søndag starter en ny kampagne med yderligere 25 procent, og vi får ikke kommunikeret ud, at de varer, der er lagt i kurven fredag og lørdag ikke er omfattet den nye kampagne, siger Anders Enevoldsen til Ekstra Bladet.

Anders Endevoldsen fortæller samtidig, at han nu opfordrer kunderne til at tage fat i dem.

- Vi har ikke kommunikeret godt nok ud, og det er klart, at det ender med en dårlig oplevelse for kunderne. Det er nok ikke skrevet helt godt nok, så vi opfordrer kunderne til at tage kontakt til os, og så kan vi se, om vi kan finde ud af noget, siger Anders Enevoldsen til Ekstra Bladet.

På Trustpilot har de skrevet følgende om fejlen:

'Vi er rigtig kede af, at de to kampagner vi kørte i weekenden lå så tæt placeret på hinanden. Vi undskylder mange gange for denne fejl. Vi har lært os af dette og vil i fremtiden sikre os at undgå lignende udfald.' 

109 kommentarer
Vis kommentarer

Skærm

Seneste i Nyheder
Mest læste i Nyheder
Hent flere
Hent flere