Den 14. marts undrede 20-årige Emil Stahl sig i høj grad. Han havde lige set på Facebook, at Jysk Fynske Medier havde rullet en reklamekampagne ud omkring sin nye avissektion - Avisen Danmark.
Men da han gik ind på hjemmesiden DK Hostmaster, kunne han til sin store overraskelse konstatere, at domænenavnet avisendanmark.dk stadig var ledigt.
Derfor købte han straks rettighederne for beskedne 45 kroner, skriver Berlingske Business.
- Jeg købte ikke hjemmesiden for at være en domænehaj. Jeg synes bare, at det er ret komisk, at Jysk Fynske Medier lancerer et stort avistillæg til deres online og fysiske platforme og ikke har sikret sig domænet, siger Emil Stahl til avisen.
Mens det ifølge journalistisk lektor Filip Wallberg fra Syddansk Universitet er 'meget pinligt', så mener mediekoncernens journalistiske chefredaktør, Troels Mylenberg, dog ikke, at man har sovet i timen, fordi den nye sektion hører hjemme under alle husets øvrige sites.
Alligevel har mediehuset nu fået overdraget rettighederne af Emil Stahl, der ikke ville agere domænehaj. For det fik han en flaske lakridsshots.