YouSee kompenserer kunder for kanal-kaos

Kunder, der har haft problemer med YouSees bland selv-tv, kan se frem til nogle point til ekstra indhold

Der er røre i steaming-vandene for tiden, men hvad er egentlig fordelene og ulemperne ved de forskellige tjenester? Få et overblik her. Redigering: Solfinn Hughes

YouSee har fået løst alle de problemer, der har forhindret kunder i at udskifte kanaler i deres bland selv-tv-pakke.

Det fortæller Jacob Mortensen, der er direktør hos YouSee.

- Vi er nu der, hvor alle kunder igen har adgang til fuldt ud at kunne bruge funktionen, så de kan vælge tv-kanaler og streamingtjenester, siger direktøren.

Enkelte kunder kan dog stadig opleve problemer med at udskifte deres kanaler.

YouSee sender nu en undskyldning til kunderne, efter de er blevet ramt af et teknisk problem i bland selv-afdelingen. Foto: YouSee Samfund YouSee: - Undskyld

For at sikre den bedste oplevelse hos dem, der blander deres egen pakke, har YouSee nemlig sat et loft over, hvor mange der kan gøre det ad gangen.

- Det betyder, at hvis man ikke kan komme igennem første gang, så skal man bare prøve en gang mere. Men det vil være et fåtal af vores kunder, som kommer til at opleve den begrænsning, fortæller Jacob Mortensen

Som kompensation for problemerne, som stod på nogle dage inde i det nye år, kan de berørte kunder se frem til tre YouSee-point, de kan bruge til at vælge ekstra indhold i en tre måneders periode.

Pointene vil blive tildelt af YouSee i marts.

YouSee har endnu ikke fået løst problemerne med deres bland selv-kanaler. Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix Samfund YouSee-kaos: - Vi ved stadig ikke, hvornår det er løst

221 kommentarer
Vis kommentarer