TV: Kvinde - her er dit g-punkt

Sexshops giver gode sexråd, mens de sælger frækt legetøj

I forsøget på at få fingrene i danskernes sexslanter prøver nogle af de frække netbutikker at lave diverse instruktionsvideoer, hvor sexperter af alle slags demonstrerer sexlegetøj og fortæller om alt fra sprøjteorgasmer og blowjobs til hvor g-punktet sidder og hvilken glidecreme der er bedst.

erotik.dk, der fører sig frem på lave priser, har de fx lige oploadet en video, hvor sexologen Linda Ramsing forklarer, hvor g-punktet sidder på en kvinde, og hvordan man får den eftertragtede g-punktsorgasme. Samtidig viser hun g-punktsegnede apparater, der tilfældigvis kan erhverves på erotik.dk.

Se videoen over denne artikel.

Elvira, der sammen med veninden Louise bestyrer erotik.dk, fortæller, at de først lige er begyndt at lave den slags videoer:

- Så vi er ikke klar over, om man kan mærke en stigning i salget, men det har vi selvfølgelig store forventninger om, at det gør. Vores erfaring er, at vores kunder ofte har de samme spørgsmål til produkterne, og derfor vælger vi nu at lave instruktionsvideoer, så vores kunder kan få en mere grundig vejledning, siger Elvira, der mener, at mange af de nye sexgadget har så smarte funktioner, at det kræver en mindre ingeniøreksamen at betjene dem.

For kundernes skyld
Sinful.dk, der er ejet af det unge par Mathilde og Tonny, har i et års tid produceret små salgsvideoer, hvor den ualmindeligt fotogene Mathilde tegner og fortæller. Hun får ofte selskab af veninden og sexologen Katrine Berling:

</p><p>Mathilde Mackowski oplyser også, at de producerer videoerne for kundernes skyld:</p><p>- Vi ved, at det for mange kan være svært at finde hoved og hale i alt det sexlegetøj, der er på markedet. Og vi prøver derfor at gøre deres valg nemmere ved at forklare dem i levende billeder, hvad produktet kan, hvordan det skal bruges og hvordan det føles.</p><p>- Det kan være svært at forklare alt igennem tekst og billeder, og derfor gør jeg meget ud af at fortælle og vise på videoerne, hvor stort produktet er, hvordan og hvor meget det evt. vibrerer, hvad det er lavet af, hvor fleksibelt produktet er osv. Jo mere kunden ved om produktet og om hvad de får, jo gladere bliver de, når de får produktet i hånden, siger Mathilde, der har cirka 50 videoer på sinful.dk.</p><p><b>Tidens kvinder <br /></b>Også det erotiskr magasin Tidens Kvinder forsøger at pushe sexlegetøj fra egen butik. Her bruger de deres egne folk, fx redaktionschef Helle Hartz, til at forklare dimsernes lyksaligheder:</p><p><iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/Ok4caAoYAyE" frameborder="0" allowfullscreen="" /></p>

0 kommentarer
Vis kommentarer