Spies, hor og dyrk masser af motion

Se den nye knaldekampagne fra et dansk rejseselskab

Her kan du se den frække reklamefilm fra Spies (Video: Spies)

Sidste år lancerede et stort, dansk rejseselskab en kampagne for at få danskerne til at lave flere børn. Den medfølgende 'Do It For Denmark'-video fik et godt viralt liv på nettet, hvilket angiveligt har medført flere solgte rejser.

Se også: TV: Knaldekampagne skal sætte flere børn i verden

Vi gætter på, at det er grunden til, at samme selskab nu kommer med ny video og kampagne, Do It For Mom.'

Igen handler det om, at vi skal sætte flere børn i verden for at redde den fremtidige velfærdsstat og de børnebørnshungrende (kommende) bedstemødre. Og en af måderne man kan gøre det er ved at dyrke en masse motion.

En aktivt sexliv hænger nemlig gerne sammen med et aktivt liv.

Rejseselskabet har fået et analysebureau til at lave en undersøgelse, hvor det fremgår, at godt hver tredje danske par mellem 18 og 45 år anfører, at de får mere lyst til sex, efter de har dyrket motion.

Desuden synes 64 procent af de deltagere, som dyrker motion i løbet af ugen, at de er mere attraktive, efter de har dyrket motion. Især sportsgrene som dans, fx zumba, og crossfit giver selvtillid, hvor henholdsvis 78 procent og 76 procent føler sig væsentligt mere eller en smule mere attraktive.

Rejseselskabet har ikke grebet sammenhængen ud af den blå luft, idet masser af forskning peger på, at motion holder gang i sexlivet:

Se også: Masser af motion giver bedre potens

Se også: Motion holder potensen oppe

Se også: Denne træning går lige i missen

Se også: Her er de tre øvelser, der giver hende træningsorgasme

Spies kommer også med bud på gode sexøvelser. Her kan du se 'Pumpen'. (Video: Spies)

29 kommentarer
Vis kommentarer