To år mere tak. Eller hurtig besked om fremtiden.
Selv om fødselsåret afslører, at Big-Mag alias Jan Magnussen med fuld fart nærmer sig 44 år, har han ingen planer om at lette foden fra speederen.
Tværtimod vil den mest vindende europæiske racerkører med 171 sejre på cv'et hellere end gerne forlænge samarbejdet med Corvette med endnu to år, så parløbet kan fortsætte til og med 2019-sæsonen.
Hvis der ikke er 'gensidig interesse', vil han gerne have besked tidligt, så han kan komme i gang med at afsøge markedet, fordi han føler sig langt fra udbrændt.
Overnævnte er beskeden, som han har meddelt sin arbejdsgiver, Pratt & Miller, som igen er General Motors officielle operatør i sportsvognsklassen.
Selv om sæsonen kun er to løb 'gammel, har Jan Magnussen sammen med de øvrige Corvette-kørere taget hul på forhandlingerne om nye kontrakter.
Alle som en har faktisk kontraktudløb, og alle har som Jan Magnussen bedt om en forholdsvis hurtig afklaring, fordi GM og Pratt & Miller ellers har det med at trække forhandlingerne i langdrag.
Med den 5. sejr i rækken i USA's mest traditionsrige langdistanceløb, 12 timers løbet på Sebring, har Jan Magnussen endnu en gang skaffet sig en fordelagtig udgangsposition.
- Det skader ikke at vinde i en 'kontraktsæson', siger Jan Magnussen.
- Jeg vil hellere end gerne blive, fordi jeg elsker at køre Corvette.
- Teamet venter lige nu på at høre om, hvor mange Corvette har tænkt sig at sælge, og hvor det skal ske.
- Pratt & Miller vil gerne køre så meget som muligt, og det er ikke udelukket, at der kan komme andre VM-løb end 24 timer på Le Mans, siger Jan Magnussen, som har været 'fast mand' hos Corvette siden 2007.
Forinden havde danskeren efter et ophold hos Panoz haft tre år som 3.kører.
Klar til 19. Le Mans
- Jeg vil gerne have to år for at være med til at udvikle endnu en Corvette til race. Det er planen, at vi skal have ny bil klar til 2019, siger Jan Magnussen, som til sommer skal køre Le Mans for 19. gang.
Selv om der er kommet mere fart på den gule Corvette, kan topfarten blive et problem, lige som det var tilfældet i 2016 udgaven, hvor Corvette og Aston Martin med b. a. Nicki Thiim og Marco Sørensen først for enden af langsiden ramte 300 km i timen.
- Ferrari og Ford GT var hurtigere, men det er ikke et problem i det daglige i USA, hvor der ikke er en langside som Mulsanne, siger Jan Magnussen, der nyder at køre rundt i USA.
Det er langt mindre stressende, end når han er i Danmark, hvor han har sit eget to bilers team i Danish Thundersport Championship.
Teamet udvides i den kommende sæson med 2 stk. Formel 4-racere.
Som andre gange tidligere er der også i 2017 tilfælde af termins-sammenstød mellem løbene i den amerikanske sportsvognsserie og DTC, så løbet på Bellahøj vil være uden Jan Magnussen, der samme dag skal køre i Elkhart Lake.
At USA er langt mere afslappende, betyder også, at Familien Magnussen kan bruge løbene 'over dammen' til at holde lidt ferie.
Og under den seneste hjemtur kunne børnene fortælle deres faderen, at han havde 75 amerikanske stempler i passet.
- Tidligere har jeg måtte skifte pas, fordi der ikke var plads til flere stempler, så jeg har vel været af sted over 100 gange, siger Jan Magnussen, der af samme grund har sikret sig 'pole position', når der er boarding.
Der er fordele ved at være meget på vingerne.
43 år er ingen alder
Når Jan Magnussen til sommer skal køre Le Mans for 19. gang siden debuten i 1999, vil han fortsat være 'yngste mand' med største anciennitet i det berømte løb.
Kun to kørere i det aktuelle felt har flere starter end danskeren.
Det drejer sig om Frankrigs Emmanuel Collard og Monacos Olivier Beratta.
Se alderen på andre danske Le Mans kørere:
60 år: Thorkild Thyrring, den gang med kørekort, kørte i 2006 sit sidste Le Mans.
57 år: Lars-Erik Nielsen stoppede med Le Mans, og nu har datteren, Christina Nielsen fortsat i faderens hjulspor.
52 år: Mangemillionær Johnny Laursen, kaldet Ferrari-Johnny, debuterede i 24 timers løbet.
52 år: John Nielsen, Danmarks første Le Mans-vinder, sluttede med en 2. plads i LM P2-kllassen.
47 år: Tom Kristensen, 9 x Le Mans-vinder, kørte i 2014 sit sidste Le Mans.